Håber virkerlig I kan hjælp. Tidligere eksamener I basalfag, farmakologi og HLN eksamen på AAU

Jeg skal op til de tre eksamener og er virkelig nervøs, fordi der mange ting man skal kunne og undervisererne har ikke sagt så meget om hvad de forventer vi skal kunne osv. Jeg vil derfor gerne spørge jer om, hvordan I har forberedt jer til de ovenstående tre eksamener. Hvilke redskaber har I brugt og hvordan har I planlagt jeres tid bedst muligt?
Derudover vil jeg også spørge om der nogle der har eksamenssæt fra de tidligere år i basalfag og Farmakologi?

Hej - Har lærerne ikke givet jer eksamenssæt fra de tidligere år? Sidste årseksamener blev afholdt som Moodle Quiz, så dem finder du næppe online - Kun dem som er ældre. :slight_smile:

Umiddelbart så satte jeg 1-2 dage af til hver uge, hvor jeg gennemgik læringsmål, slides og det sværeste fra ugerne. Derefter satte jeg 2-3-4 dage af til eksamenssæt og videnshuller.

For mig var det nemmest at sætte 1 dag af til hver uge og gerne så mange dage af til eksamenssæt som muligt. Derudover supplerede jeg med Anki undervisning alle dage. Brug whiteboards og forklar dig selv/en anden hvordan det du ikke forstår fungerer… Så finder man nemmest ens egne huller. Lær at forstå sammenhæng FØRST og derefter terp de ting som du aldrig føler du lærer.

Jeg var til eksamenerne sidste år. Pøj pøj. Det skal nok gå bedre end man lige selv føler. :slight_smile:

2 Synes om

Til basalfagene brugte jeg stort set kun Anki lavet ud fra gamle eksamenssæt og slides. Ellers gjorde jeg meget ligesom @Sofie1715. Gamle eksamenssæt kan du søge dig frem til på moodle.

2 Synes om