der er åbenbart nogen der har fået svar. Det er dog lidt mærkeligt når personen ikke kan se om han/hun er gået videre? nogen andre der har fået svar???
Jeg har ikke fået endnu, er så forvirret. Vi burde vel alle få svar samtidigt? Måske er der problemer i systemet? Kan være det er dem der har søgt Kandidat i Esbjerg der har fået svar? Jeg har kun søgt kandidat i Odense nemlig
Jeg er lige så forvirret, jeg har søgt kandidat i Esbjerg så det tror jeg ikke nej
hvorfra har i hørt at der er kommet svar? Ansøgningsfristen er vel ikke engang overskredet endnu? (antager i taler om bachelor optag)
Jeg har fundet ud af det kun er dem der har søgt andet end medicin der har fået svar
nej personen skriver at han/hun har fået 56 points. Derfor er jeg lidt bange for at dem der har fået svar er også dem der er gået videre… (facebook gruppen for SDU unitest/optage…)
Det giver mening, tak
beklager, var ikke klar over at der blev talt om svar på uni test. Troede i mente det endelige svar på optagelse som jo først burde komme til juli
Det er dem der har søgt andet end medicin der har fået svar. Det er blandt andet dem der har søgt psykologi der allerede har fået svar, men stadig mærkeligt, da vi alle burde have fået svar
Det virker også lidt mærkeligt… Jeg har forsøgt at ringe til SDU.optagelse flere gange idag. De tog ikke telefonen
Også her. Fandt ud af de har telefontid mellem 10-14, så tænkte at prøve i morgen
Jeg skrev til dem her tidligere på måneden for at høre hvornår man får svar om man skal til MMI og de sagde at jeg tidligst ville få svar den 23. Maj
Nårh ej, jeg skrev også til dem og jeg fik bare det totalt automatiske svar “Tidligst slut maj, senest midt Juni” hvor jeg også var sådan “MMI Ligger d. 12. juni, så det er vel ikke midt Juni”, dertil svarede hun noget i duer med “I får selvfølgelig svar inden MMI”.
Men det var da rart at man ikke skal stresse mere over det i dag så Så behøver jeg først få nerver på fra i morgen:)
Ja jeg prøvede at spørge om jeg kunne få svar tidligere da jeg befinder mig i øjeblikket i USA. Jeg håber dog at vi kan få svar så tidligt som muligt så jeg kan planlægge min tur hjem
Vi får svar torsdag og fredag, altså i morgen og fredag.
…. og ….
Vi får svar fra SDU om vi skal til MMI senest onsdag d. 05.06.
Jeg har snakket med dem i
tidligere i dag.
Skønt, tak. Det giver lidt ro!
Jeg var selv mega nervøs efter personen havde skrevet på Facebook