Har jeg mon chancer næste år?

Af ren nysgerrighed og forhåbentlig lidt mere afklaring ift næste år - til dem som er kommet ind på AU medicin via kvote 2, hvad har i fået i unitest svar og hvad er jeres fagsnit?
jeg har et fagsnit på 9,4, fik 40 i unitest, men er dsv ikke kommet ind…

Kan det betale sig at læse enkeltfag op, eller er der lang vej endnu? Tak for hjælpen

Jeg stod præcis i samme situation som dig sidste år.
Det jeg gjorde var, jeg læste et fag op som HF-enkeltfag. Det gjorde, jeg øgede mit kvote 2 fra 9,2 til 10. Eller så brugte jeg meget tid på at læse bøger for at få hurtigere læsehastighed - og i den sidste måned inden unitesten, så lavede jeg nogle tests online, ca. 2 om ugen. Der findes masser a la unitest, som man kan begive sig i krig med. Det skal nok lykkes! :slight_smile:

Ærgerligt at du ikke kom ind, men giv ikke op!
Det er slet ikke umuligt at komme ind næste år, så hold modet oppe.
Jeg kom ind på AU via kvote 2, desværre først vinterstart, men jeg kom ind.
Mit fagsnit var “kun” 8.4, jeg fik dog 66 points i unitesten.
Jeg vil dog helt klart anbefale dig at øve på unitesten og ikke kun læse enkeltfag.
Held og lykke med det!

Tak for svar! har du en ide om, hvordan man “udregner kvote 2 snit” ud fra fagsnit og unitest svar. Så kan jeg måske se hvor langt væk/tæt på jeg har været

Er du kommet ind i år? og med hvilket resultat

10 i fagsnit. 60 i unitest. :fire:

I år har jeg set en som havde 515 (unitest multipliceret med fagsnit), og han kom ind.

Tager man udgangspunkt i det, så skal du have ca.
515/9,4=55
I unitest for at komme ind. Men den kan self ændre sig fra år til år :slight_smile: