Held og lykke!

Kære alle håbefulde kommende medicinstuderende

Nedtælling af de sidste 12 timer før optagelsesresultater offentliggøres er begyndt. Jeg vil gerne ønske Jer alle rigtig mange held og lykke med optagelsen!!!

De bedste hilsner
Mignon

:up:

Held og lykke!
Håber på at se jer på AU om en måneds tid!

Mvh Andreas

Hej Mignon og Andreas

Er selv blevet accepteret igennem kvote 2 i odense, men har stadig muligheden for at komme ind i århus gennem kvote 1!
Krydser fingre! :slight_smile:

Har i nogen idet om hvor man kan tjekke det på nettet? her tænker jeg på aviser og lignende?
Har fået et brev hvor der står det er muligt at tjekke på mit.au.dk, men er bange for at det ikke kommer til at virke fordi alle vil ind og tjekke det ved midnat :slight_smile:

Håbefulde hilsner

Andreas

Hej Andreas

Tillykke med dit optag på SDU! Hvis AU har højere prioritet på din liste, så kommer du vel ind der (og en eller anden håbefuld sjæl på ventelisten får sig en god nyhed :smiley: ).
Det er vist på mit.au.dk svarene kommer lige efter midnat. Om det holder presset er det ikke til at sige. På kot.dk kommer statistikken og sikkert også på ug.dk.

Ellers er det at vente på postbuddet i morgen :stuck_out_tongue: ‘Papirpost’ kommer med det endelige svar!

Held og lykke med din studie. Måske ses vi!

Mange hilsner
Mignon

Held og lykke til jer alle!
Jeg søger først ind næste år, men jeg kan foretille mig, at denne dag er ekstremt nervepirrende! Jeg krydser fingre, og håber på det bedste for jer alle! :slight_smile:

Mange tak! Jeg er rigtig spændt kan i tro! Håber det går rigtig godt for alle!

Hej :slight_smile:

Ih jeg er sååå nervøs, har håbet lidt for meget til nu så håber virkelig på en glad nyhed :oops: Håber også på det bedste til jer alle gavmilde sjæle herinde :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Mindre end 4 timer tilbage til midnat…er så nervøs…

Jeg håber virkelig for mig selv og for jer andre at vi kommer ind…

Det er så nervepirrende…det er virkelig min drøm der ville gå i opfyldelse hvis jeg kommer ind… jeg har prøvet i flere år nu, hvis jeg ikke kommer ind i år, så er kan jeg ikke bruge mere tid på det :frowning: :frowning: :frowning:

Håber at 2011 er mit år!!! 03.50 hours left!

Hej
Jeg kan se, at der bliver skrevet, at man kan se på nettet, om man er optaget eller ej. Er det kun hvis man har en kode? Jeg har søgt KU som førsteprioritet, men jeg har ikke modtaget nogen kode. Nu spekulerer jeg på om det er muligt for mig at se om jeg er optaget ved midnat, eller om jeg må vente til brevet kommer. Er der nogen der ved noget om det?

Held og lykke til alle! :slight_smile:

Jeg håber det lykkedes for os alle, og held og lykke Anima, jeg håber virkelig det lykkedes! Så kommer vi nok til at studere sammen i så falde :slight_smile: !

Hvor du sød :smiley: ja, det håber jeg også virkelig på, det vil være en lettelse og en kæmpe glæde :smiley:

og mine sommerfugle i maven føles mere som rotter…

Hold humøret højt folkens, der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud! :smiley:

Lige nøjagtigt Louise! :smiley: og ved i hvad der hjælper på nerverne?! ØL. Skål for helvede

Så er der kun en time til. jeg har allerede en plads via kvote 2 i odense, kan man se i nat om man skal starte sommer eller vinter?

God vind til jer andre, og ja skål :wink:

Held og lykke !

Jeg er selv kommet ind i Odense via kvote 2, men håber på at blive optaget på AU (tror dog ikke rigtig på det med deres optagelses system).

[quote=“Jens87”:2tva25r1]Held og lykke !

Jeg er selv kommet ind i Odense via kvote 2, men håber på at blive optaget på AU (tror dog ikke rigtig på det med deres optagelses system).[/quote]

Tillykke med SDU optag. Søger du også via kvote 2 på AU?

/Mignon

hvilke hjemmesider følger i andre med på? Jeg synes ikke jeg kan finde noget nogen steder?

jeg har lige kigget på http://studieinfo.au.dk/bachelor_optage … ?fag=2000#

Men ellers er det kot.dk og ug.dk der vel kommer med statistikken, udover universiteterne selv.

jeg har lige kigget på http://studieinfo.au.dk/bachelor_optage … ?fag=2000#[/quote]

Er der nogen der har noget med sdu? Hvor man evt kan se sommer eller vinter start?