Hej alle
Ja, mit spørgsmål er egentlig bare, om der er andre derude, der er kommet igennem 2. semester uden at læse i Genesers, men i stedet fx primært bruge “histologikompendiet”/quizletter osv.?
Mvh mig
Hej alle
Ja, mit spørgsmål er egentlig bare, om der er andre derude, der er kommet igennem 2. semester uden at læse i Genesers, men i stedet fx primært bruge “histologikompendiet”/quizletter osv.?
Mvh mig
Hej.
Det er så individuelt, så jeg er altid lidt tilbageholden med at give råd MEN
Jeg kom igennem 2 semester uden at læse i nogen bøger ![]()
Jeg brugte Milans PowerPoints til alt histologi samt kompendier fra effimedicin til cellevæv og excitable.
uh, okay, mange tak!![]()
Jeg vil personligt være tryggest ved at læse både Genesers + kompendier
og spotte på Virmix, tage supplerende eksamensforberedende kurser samt lave tidligere eksamensopgaver. Også prøv at sig tingene højt! Brug andre som prøvekaniner og undervis dem i det. Så sidder det bedre fast