Hjælp: FADL's bøger til anatomi (3. sem)

Jeg skal snart i gang med 3. semester og købte i kådhed de fire bøger fra FADL (“ekstremiteterne og kropsvæggen”, “centralnervesystemets anatomi”, “Thorax og abdomen” samt “hoved og hals”) som man kunne få samlet for 1500. Nu er mit spørgsmål om der er nogen der har erfaringer med at læse efter disse bøger og om det kan lade sig gøre helt at undvære Finn Bojsen-Møllers bøger? Kan faktisk ikke finde andre herinde der har benyttet sig af samme tilbud, men det kan da ikke passe at jeg er den eneste på hele panum :oops:
Hvis der er andre som er gået samme vej som mig og har en læseplan ville jeg blive meget glad.

På forhånd tak for hjælpen.
MVH Mikkel

Jeg læste hovedsageligt efter Mathiesen og var godt tilfreds, den overflødiggøre et anatomi-atlas…Jeg brugt IKKE “Indre Organer” - som efter min mening er en elendig bog! Dog havde jeg også Bojsen-Møller, som jeg egentlig ikke synes var nogen dårlig bog. Til neuro brugte jeg “Exploring the Brain”, som jeg fandt absolut fremragende…

  • Mikkel

Nu om dage er der en ny version af “Indre Organer”, “Hovedets, halsens og de indre organers anatomi”, og den skulle eftersigende være meget bedre end den gamle version. Tegningerne er vist også blevet forbedret for en stor dels vedkommende.

apopov

Hmm, jeg synes nu ellers meget godt om Indre Organer (selvom visse kapitler ikke var de bedste)…

Jeg kunne (kan - jeg bruger den stadig i ny og næ), også meget godt lide den, men jeg har bare hørt fra mange, at de synes, den er rådden, men de kan godt lide den nye version.

apopov