Hjælp! hvor?!

Hej:-)
Jeg skal starte på medicinstudiet på KU på mandag. Jeg har desværre ikke kunne deltage i rusturen, så er lidt lost med hensyn til at finde rundt.
Jeg har printet skemaer ud fra nettet, men jeg kan ikke få min computer til at vise lokaleplanen. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor AUD - LU - Lundsgaard er ? Er det på Panum?. Der skal jeg nemlig møde først, og så kan jeg jo nok følge strømmen derefter.
På forhånd tusind tak for hjælpen! :smiley:

Mange hilsner fra Nethe

Lundsgaard er på Panum ja. Gå inn hovedinngangen og opp trappen så vil du se et skilt i taket som viser veien til Lundsgaard (som ligger på toppen av trappen).

[quote=“Nethe”:1immawb7]Hej:-)
Jeg skal starte på medicinstudiet på KU på mandag. Jeg har desværre ikke kunne deltage i rusturen, så er lidt lost med hensyn til at finde rundt.
Jeg har printet skemaer ud fra nettet, men jeg kan ikke få min computer til at vise lokaleplanen. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor AUD - LU - Lundsgaard er ? Er det på Panum?. Der skal jeg nemlig møde først, og så kan jeg jo nok følge strømmen derefter.
På forhånd tusind tak for hjælpen! :smiley:

Mange hilsner fra Nethe[/quote]

Hej Nethe

Alle tutorerne vil stå i forhallen på Panum (v. indgangen overfor bogladen) med et skilt anført holdnummer. Derfra følges vi i fælles trop op til Lundsgaard Auditoriet efter I har fået nogle fælles beskeder.

Hilsen
Hien