Ezra
16. Februar 2018, 16:54
1
Hej alle
Jeg vil søge ind på KU og har formuleret en motiveret ansøgning ud fra deres retningslinjer, men inden jeg sender den afsted vil jeg blive utrolig glad for at få den vurderet af nogle faglige øjne, som kender til “den motiverede ansøgning” og hurtigt kan sætte en finger på hvad, som eventuelt skal ændres eller forbedres i ansøgningen.
Jeg håber at nogle melder sig!
frold
17. Februar 2018, 12:49
2
Der er jo flere tråde, hvor der tilbydes hjælp.
Har du kigget på dem?
Hej kommende medicinstuderende
Jeg tilbyder hermed hjælp til CV og Motiveret ansøgning. Jeg læser jeres ansøgninger igennem og kommer med mine egne forslag. Jeg kom selv ind via kvote 2 KU og har hjulpet adskillige, hvor nogle af disse blev optaget.
For at gøre det overskueligt, vælger jeg at hjælpe de første 10 som skriver til mig, så hvis ikke jeg svarer, så er det fordi jeg har modtaget nok.
Jeg ønsker også kun at hjælpe de af jer, som før har fået afslag
Skriv til: email slett…
Hej alle
For 2 år siden kom jeg selv ind via kvote 2 på KU i første forsøg. Derefter blev det en “passion” for mig at hjælpe andre kvote 2 ansøgere med deres ansøgninger således at de også kunne realisere deres drøm om at blive stud. med.
Det første kom 1 af personerne jeg hjalp ind og i år hjalp jeg yderligere 2 personer med at komme igennem nåleøjet hvor den ene havde søgt flere gange forinden.
Det gør mig utrolig glad at kunne hjælpe andre og efter d. 30 juli hvor folk fik s…
Ellers er det bare at vente på nogle tilbyder sin hjælp.
1 Synes om