Hjælp til motiverede ansøgning!

Jeg skal have hjælpe til min ansøgning, har skrevet en del, men jeg vil gerne at nogen kigger på den inden jeg sender afsted på tirsdag. Jeg sætter pris på jeres hjælp.

Jeg tror du skal ligge den op på siden. Folk plejer vist ikke reagere på de forespørgsler, hvor man aktivt skal bede om at få lov at læse ansøgninger. Det smarte ved at gøre det er også, at så kan andre læse din ansøgning næste år og få inspiration. Sådan en giv lidt, få lidt mentalitet.

…og specielt med tiden i mente. Læg den op på siden, så er der forhåbentligt nogen der når at læse den igennem for dig.

Held og lykke med det.

Jeg er ikke så meget for at sætte min MOT ind, da den er meget personligt. Jeg kan sende til din e-mail, hvis du læse den og kommentar på den.

Det er jo også helt dit valg om du vil offentliggøre den eller dele af den. Ville blot fortælle dig om tendensen her på forummet. Jeg ønsker ikke at få den tilsendt, netop da det kun vil hjælpe en et år fremfor mange over flere år. Men jeg vil gerne ønske dig held og lykke med det :slight_smile:

Hej!

Jeg ved ikke om du har fået den sendt, men jeg kan godt se på den hvis det er, har selv sendt min afsted! :cheer:

Jeg har sendt min ansøgning afsted idag, men håber det bedst. Men du tusind tak for din venlighed og hjælpsomhed, det er virkelige sødt af dig. Held og lykke og håber vi ses.

Super!

Har selv fået hjælp, så det mindste jeg kan gøre er at hjælpe igen :wink:

Held og lykke til dig også! :lol: