Høj B8 dumpeprocent

Hej,
Vi, på 5. semester, har lige fået svar tilbage fra vores B8 eksamen. Chokerende nok havde vores årgang en dumpeprocent på 27%. B8 var et hårdt modul og det var eksamen også, men jeg synes personligt at en dumpeprocent på 27% er meget voldsom og det er også det højeste den har været til nogle eksamener for vores årgang, så derfor tænker jeg at eksamen måske har været lidt for svær.
Har andre årgange haft lige så høje dumpeprocenter, eller var denne her årgang bare “uheldige”?

Der lyder til at I har haft nogle rigtig hårde eksaminer på hhv. B2 og B8.
De to moduler har også ry for at være hårde.
En dumpeprocent omkring de 30 på B2 er bestemt ikke uhørt - det er snarere almindeligt så jeg tror nu bare at John har ramt nogenlunde det niveau han plejer med jeres modul.
Derimod synes jeg at det lyder til at Henrik har en lidt højere dumpeprocent på B8 end vanligt. Modulet er svært for mange af det afspejles også ofte i karaktererne.
Jeg tror dog ikke I skal regne med at SDU revurderer noget i den forbindelse. Er karaktererne givet så tror jeg at det ligger rimelig fast.

Til orientering kan jeg nævne at min årgang havde hhv. 31 % og 20 % der dumpede på B2 og B8.

Op med humøret igen! I er ikke de første (og bliver næppe de sidste). Og god vind med hhv. B3 og B9.

Dbh.
KmK

1 Synes om