Højt KBU/turnus nummer

Hej…

Fik endelig mit længe ventede nummer - men havde ikke lige regnet med det skulle være et at de aller højeste.
Men nogle skal selvfølgelig have dem :?

Så er der nogle der før at stået i samme situation, der kan anbefale steder langt væk i den jydske muld?
Hvis der overhoved bliver noget at vælge i mellem.

Eller måske nogle der skal med mig ud og udforske nye område af Danmark :slight_smile:

Har hørt meget godt om medicinsk afd. i thisted

Hej,

Nu har jeg ikke selv haft trukket endnu, men har hørt fra dem der blev færdige i vinter, at hvis man ikke er så kræsen med kombinationen af specialer, så kan selv nogle af de ret høje numre stadig vælge steder på Sjælland…
Og jeg ved i hvert fald at man med numre i midten kunne få Glostrup og i den sidste femtedel stadig kunne få Holbæk (ikke at det er yndlingsafstand til KBH, men der kan man da pendle, hvis det kommer an på det).
Så hvis jeg var dig ville jeg overveje, om jeg var mest kræsen med lokalisation eller med speciale-kombination…

Sådan som jeg læser basislaege.dk, så fik nummer 338 lov til at blive i region Sjælland, så er man ligeglad med, hvilke specialer man får, så…

  • Mikkel

Jeg fik den sidste plads på BBH med nr 173 og jeg kender folk på Herlev med numre omkring 230. Så helt umuligt er det ikke.

Ved godt det er muligt at blive på Sjælland med et højt nummer, men jeg er ikke villig til at tage et hvilket som helst forløb.
Og mit nummer er desuden langt over 300, så regner stærkt med det bliver i det vest jydske. Så hvis der er nogle der har været i turnus nogle steder de kan anbefale eller har hørt godt omkring dette - så fortæl :slight_smile: