Holdlister : Vinterstart SDU

Hej Alle :slight_smile:

Jeg starter på SDU feb - dvs. vinterstart, men har stadig ikke fået noget information om hvor jeg kan se mit hold…

På SDU’s hjemmeside står der at man kan finde sit hold på studenters selvbetjening, men har set overalt og kan ikke finde det :frowning:

Håber i kan hjælpe …

Denise :smiley:

hey:) jeg starter også til februar på SDU, men jeg tror kun det er sommerholdene der er lavet - tror vi skal vente til sidst på året før de bliver lagt ud.
hilsen Sine

Øv Øv Øv … Men så må vi vel bare vente :slight_smile:
Tak for svaret

Denise :smiley:

HEJ ALLE :slight_smile:
Nu starter vi jo snart på SDU, og jeg kan stadig ikke finde holdlister nogle steder. Jeg kan dog se på mit skema at jeg er på hold D…
Er der nogen derude der ved hvordan man kan se hvem der er på ens hold…

Håber på at få noget hjælp.

Hilsen Denise :stuck_out_tongue:

Du har adgang til at se hvem der er på dit hold via STADS.

hvis du ikke har fået dit IT login endnu kan du ikke se det, ellers gør du det via sso.sdu.dk og logger dig ind på stads, der kan du vælge dit hold og dem der ellers går med dig skulle gerne dukke op.

Altså jeg har fået login, men hvor kan jeg se holdene? Det eneste jeg kan finde er skema.

hilsen denise :slight_smile:

jeg kan hverken se skema eller hold på stads?
under hvilket faneblad er det?

under “udskrifter” kan du finne skemaer. feks ugeplaner over hele første semester. :slight_smile:

Jamen ved i så hvor man kan de holdene?

nej, jeg kan heller ikke finde holdene…

Jeg er selv på modul 8 på sdu, og indtil videre har jeg ikke kunne finde et sted hvor man kan se hvem man er på hold med - det vi egentlig en del der har eftersøgt. Jeg tror kun man kan se skema og derved det holdtimehold man er på. Men i starten betyder det egentlig ikke så meget hvad for et hold man er på. Det er ikke ens nye klasse, som i gymnasiet. Efter hvert semester, kan man melde sin læsegruppe til det nye semester og dermed være sikker på at komme på hold med dem, da det er meget praktisk. Holdene bliver nogle gange rigtig godt blandet efter et semester og jeg kan næsten ikke huske hvem jeg var på hold med i starten:P

Jeres sociale hold er derimod dem som I nok kommer til at se mest til i starten, da der vil være en masse sociale aktiviteter, og de hold er lidt en blanding fra holdtime-holdene. På vores rustur blev vi så igen delt op i nogle nye “sociale” hold, så man på den måde fik lært en masse at kende. Så det eneste I skal bekymre jer om mht. hold er at I ikke planlægger noget oveni jeres holdtimer. Hvis I kommer til det, lærer I stille og roligt kunsten i at hoppe hold engang imellem, men det kommer stille og roligt hen ad vejen :stuck_out_tongue:

Man kan nemt finde hvilket hold man er på - gå inn på undervisningstilmelding, og trykk på modulet. Da kommer det opp et pop-up vindu, hvor det f.eks står “B”, og når man så trykker på hold B kommer alle navnene opp:)

Jamen er det på student selvbetjening eller på e-learn???

Der kan man bare se. Så lærte jeg noget nyt;) men kan ikke se dem jeg er kommet på hold med på modul 9, så måske derfor at mange af de nye ikke kan se det…

Ej vil du ikke forklare hvordan, for jeg kan ikke finde ud af det ???

sso.sdu.dk -> selvbetjening -> undervisning - og derefter følg kajas guide. Men som sagt kan jeg ikke selv se mit hold for det kommende semester - kun det nuværende, så ikke sikkert du kan hvis du skal til at starte, men det bliver nok snart lagt ind:)

Heeej everybody :slight_smile:

Ville bare lige informere jer om (hvis i stadig ikke har set det), at holdlister nu kan findes på studenternes selvbetjening …

Mvh Denise :wink:

Hvordan har du fundet det? jeg syntes at både min studenter selvbetjening, mail og e-learn er helt tomme. Jeg kan ikke finde noget info overhovet