Hvad er den længste gennemførelsestid på medicinstudiet? Er det nogensinde skete at nogle skulle bruge 8+ år på studiet?

Hvad er den længste gennemførelsestid på medicinstudiet? Er det nogensinde skete at nogle skulle bruge 8+ år på studiet?

En fra mit universitet har brugt 9 år på det. Men dette dog med vilje og samtidigt med at have MANGE funktioner ud over studiet. :cowboy_hat_face:

Tusind tak for svaret. Det er interessant at høre. Det er godt at vedkommende klarede både studiet og funktioner ved siden af i 9 år. Jeg synes det er imponerende. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kommer til at bruge 8 på studiet. Har 1.5 tilbage efter sommer.

2 Synes om

Det er dejligt at du stille og roligt kommer igennem studiet, og virkelig imponerende at du kan holde ud i 8 år. Held og lykke videre :slight_smile:

Jeg kører på 5. år - på bacheloren

1 Synes om

Det er godt at du holder ud. Held og lykke videre med studiet :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har mistet min SU så er nødt til at arbejde ved siden af.

Hvor lang tid det vil tage mig ved jeg ikke. Jeg mangler 6 eksamener før jeg har min bachelor i hus.

1 Synes om

Ingen anelse. De er fordelt ud over 3 semestre i alt

Tja. Min studieplan stopper til sommer her. Så tvivler på jeg kan naile den. Skal have fundet ud af hvad jeg gør men ved det ikke endnu.

1 Synes om

Ved det ikke (endnu) :confused:

1 Synes om

Jeg håber det går :crossed_fingers:jeg håber ikke du bliver smidt ud fra studiet, da fagene ikke kan bruges på en anden måde. Man bliver nødt til at fortsætte medicinstudiet i udlandet. Også kunne jeg forestille mig man ikke har lyst til at læse andet end medicin så det bliver svært hvis universitetet bestemmer at du skal stoppe.
Held og lykke med det hele. Jeg håber virkelig på det går :crossed_fingers:

2 Synes om

Nej dig ikke, men jeg har tilgengæld spillet fodbold med hende, da hun stadig spillede for fortuna hjørring :cowboy_hat_face:

Min far brugte 21 år. Det var mere normalt at bruge mere tid før maksimal studietid, førsteårsprøve osv. blev indført. Men 21 år er ekstremt!

2 Synes om

Jeg kommer til at bruge 9.5 år i alt. Har undervejs på studiet fået 2 børn og har efterfølgende haft et lægevikariat.

1 Synes om

Er din far Niels Malmros?

Nej, det er han ikke. Hvem er Niels Malmros?

Niels Malmros er en dansk film instruktør som også er læge - det tog vist også omkring de 17 år, derfor jeg lige tænkte om det var ham. :smiley:

Rettelse. 23 år i følge Wikipedia

Men hvor meget han arbejder som læge ved jeg ikke

Det er vist mere filmens verden der trækker :smiley:

1 Synes om

Doxe hvor ?

Har intet fremsøgt og mit spørgsmål er ikke mere henførbart end spørgsmålet om at have kendt Nadia Nadim? :slight_smile:

Det er et generelt spørgsmål som alle kan stille så vil ikke mene det gør noget mere samt mindre specifikt end andre spørgsmål.

Plus ingen forlanges der svares på det.