Hvad er pros and cons af at søge i udlandet og hvad er bedst i min situation?

Med et snit på 8,6 (dvs. 9,8 med bonus), kan jeg selvfølgelig ikke komme ind på kvote 1. Jeg har prøvet kvote 2 og jeg kom ikke videre efter UNI-test. Jeg har ingen relevant erhvervserfaring og jeg har overvejet måske at søge i udlandet i stedet. Hvad skal jeg gøre? Jeg vil ikke bruge min evige dage på at søge kvote 2 hvert år for så at få afslag. Jeg gider ikke komme ind på medicinstudiet med gråt hår og fuldskæg. Hvilke muligheder har jeg for at udlandet og hvad er egentligt det bedste jeg kan gøre i denne her situation? Jeg har hørt jeg kan læse en lignende uddannelse også overfører efter bachelor (noget i den stil) med ved ikke helt hvordan det fungerer. Jeg har også søgt på nettet om evt. at læse i Polen. Har brug for jeres hjælp <3.

Hej Ahmad_Younis_Khalaf,

Jeg så fra dit andet tråd at du er kommet ind på Gdansk? Jeg vil sindsygt gerne høre dig omkring dine erfaringer, hvordan du ansøgte, om du gjorde det selv eller igennem en agency, osv. Jeg står i samme situation nu og har givet op på kvote 2 efter 4 forsøg på SDU. Kan du fortælle lidt om hvordan du kom i kontakt med Gdansk universitetet osv.?

Hej Gosha, nu står jeg i samme situation som dig 2 år efter dit anslag, er du kommet frem til noget?

Hej, altså jeg vil ikke anbefale udlandet til jer, så hellere tag kvote 2 herhjemme. Det er ikke umuligt og snit krav bliver på et tidspunkt skiftet ud med noget andet, så i har da alle muligheder!

Hej Ziko
Jeg fandt en masse brugbar info mht studie i Polen i denne tråd:

1 Synes om