Hvad kl. er MCQ?

Hej Alle

Nu er det sådan at vi, der er blevet inviteret til MCQ på SDU, først får besked om tidspunkt for prøven d. 13/4.
Så længe kan jeg ikke vente og vil derfor gerne spørge jer om I ved noget om tidspunktet.
Jeg bor 2,5 time væk fra Odense, så der skal lidt rute/tidsmæssig organisering til. Man skulle gerne kunne finde et tog, uden at være nødsaget til at rejse en dag før.

[quote=“Quijoten”:didbsn40]Hej Alle

Nu er det sådan at vi, der er blevet inviteret til MCQ på SDU, først får besked om tidspunkt for prøven d. 13/4.
Så længe kan jeg ikke vente og vil derfor gerne spørge jer om I ved noget om tidspunktet.
Jeg bor 2,5 time væk fra Odense, så der skal lidt rute/tidsmæssig organisering til. Man skulle gerne kunne finde et tog, uden at være nødsaget til at rejse en dag før.[/quote]

Hej Quijoten,

Du har ret i vi ikke har fået noget at vide angående tider osv. endnu, men der står inde på siden, at der holdes prøver fra klokken 8 og indtil klokken 13.30 (tror jeg nok, du må lige selv tjekke). Du skal så nok regne med at dine 2 timer og 40 minutter kommer til at ligge indenfor dette tidsrum, og at du skal være indstillet på at kunne være i Odense allerede 08:00. Jeg ved ikke noget om, hvordan du har tænkt dig at komme til Odense, men det kræver vel bare at du sætter dig ind i DSB’s togtider, finder en god kammerat, som bor i Odense du kan overnatte ved eller at du får en sød person til at køre dig - På baggrund af alt dette ved ikke helt, hvorfor det er så vigtigt,at du kender tiderne på forhånd, da du har fået oplyst det generelle tidsrum for prøverne.

Tak for svar :slight_smile:

Det er vigtigt for mig, fordi jeg netop ikke kender nogen i Odense eller har mulighed for anden transport end tog.
Jeg har læst alt hvad jeg har fået af SDU 100 gange nu. Men det skal nok gå! :smiley:

[quote=“Quijoten”:dh8tjz1p]Tak for svar :slight_smile:

Det er vigtigt for mig, fordi jeg netop ikke kender nogen i Odense eller har mulighed for anden transport end tog.
Jeg har læst alt hvad jeg har fået af SDU 100 gange nu. Men det skal nok gå! :smiley: [/quote]

Det skal det nok :slight_smile:
Nu ligger tiderne derinde, så det er vel fint :slight_smile: Jeg kunne heller ikke forestille mig, at du får en af de tidlige tider, når du nu bor så langt fra Odense :slight_smile:

Jeg kan se mine tider:) Mon ikke du også kan?