Hvilke kurser kan man tage sammen på bacheloren AU?

Hvis man er lidt presset (af personlige årsager) til at afslutte bacheloren hurtigere end de 3 år, fx 2,5 år, hvilke kurser ville være bedst kombinere?

(Jeg ved, at man kan trække folkesundhed ned på 5., men det forkorter ikke bacheloren, det gør bare 6. mere overskuelig.)

Umiddelbart er det slet ikke realistisk. Har hørt om én person gøre det, og det var absolut vanvittigt gjort. Men hvis du ender med at gøre det, så pøj pøj med det

Overlevede personen?:hushed_face:

Hmm, ja det kan jeg godt se. Er det så mere realistisk at tage halvanden semester på én gang?

Jeg kender ham ikke personligt, men han kom da igennem. Vild bedrift

Ville nok booke et møde med studievejleder hvis du gerne vil planlægge studiet om. Men hvis det så endelig skulle være, så kunne et forslag være således:

Epibio trækkes fra 4. sem til 3. sem. Ikke almindeligt men det er et let fag. (40 ECTS i alt på 3., og 20 ECTS på 4.)
Et andet fag trækkes ned på 4. sem for at ramme 30 ECTS. Fysiologi fylder dog en del i sig selv så obs på det.
Valgfag på 5. tages som Summer University og det giver plads til Folke på 5. sem. Så har du 30 ECTS fordelt over 5. (Minus sommeren self).

Så står du egentlig tilbage med 10 ECTS, som du ville kunne placere på 5.

Om det så er realistisk, tvivler jeg lidt på. Ved heller ikke, hvordan det lige er med overlap i undervisning og eksamen. Jeg ved ikke helt, hvordan ham gutten fordelte fagene. Men hvis det endelig skulle gøres, er det måske et bud

nu ved jeg ikke om du bare et kæmpe overmenneske, men jeg synes det lyder som en fuldstændig vanvittig ide tbh. det er faktisk imponerende nok at tage bacheloren til normeret tid.

hvis det endelig skulle være, så ville jeg rykke fag ned så du har 40 point på 3,4,5 semester. tror andet bliver svært at planlægge rundt om. epibio på 3, folkesundhed på 4, patologi på 5, og farmakologi på 6 tror jeg opfylder alle kursuskrav. men det lyder virkelig ubarmhjertigt