Hvor hørte du om studmed.dk første gang?

Hvor hørte du om studmed.dk første gang?

He he… Det hele startede en kold vinter i 2004 i korte bukser og med høj sne!! Og een vante!!!
Jeg var på gymnasialt suppleringskursus og glædede mig vildt til at starte studiet. I en kedelig pause søgte jeg efter al den info jeg kunne finde på google - skrev “studmed” og vupti!!! Der stod en troldmand der kaldte sig “frold” og sagde: “velkommen, jeg har svaret på alt!” Og det må man sige du har! om ikke andet er forummet nu så stort at nogen har :stuck_out_tongue:

Og til slut: Har lige kigget afstemningerne igennem - der er nogle rigtigt gode brugerundersøgelser fra studmed.dk’s ungdom. Synd hvis de går i glemmebogen! Så hermed en opfordring til alle om at kigger derind.

Selv hørt jeg det på nogenlunde samme måde… jeg var i gang på 5. eller 6. semester og sad og surfede rundt i internettets dunkle kroge efter noget relevant indhold for en stud. med. op poppede denne side og det var en god ting… jeg er først for nylig begyndt at bidrage med mit begrænsede vid, men har “lusket” herinde længe.

har sidenhen opfordret andre til at smutte forbi her, hvis der var noget ved studiet man ikke kunne finde ud af eller havde lyst til at diskutere.

vh

Michael

Vores rusvejledere fortalte os om stedet.

jeg var i starten aktiv pda bruger, og brugte pdamed.dk… og herigennem også studmed :slight_smile: gik egentligt lidt inden jeg fandt ud af sammenhængen :wink:

og pdamed blev jeg præsenteret for at en kammerat

Fandt det også via Google

En søgning på google :smiley:

Siden er også hamrende godt indexeret… :smiley:

Tit spørger folk - hvordan jeg har gjort :?:

Svar ved det ikke… :smiley: