Hvor skal jeg bo?

Jeg har fåt nogle boligtilbud i Odense. Undrer hvilke de tror er bra. Lyster tilbuden herunder:

1-rums, 35 m2 - Bjørnekæret, Odense N

1-rums, 26 m2 - Uglehøjen, Odense S

1-rums, 25 m2 - Guldsmedevænget, Odense S

Jeg er taknemlig for alle tips!

Der er ingen af adresserne som virker særlig attraktive synes jeg. Men hvis alternativet ellers at sove på gaden vil jg nok sige S frem for N.
Jeg vil generelt mene at man skal have fat i en adresse i Odense C eller M
Edit : nu har jeg lige slåët adresserne op på et kort og af dem du nævner ville jeg nok foretrække Guldsmede vænget. Men det er ikke et sted jeg ville være særlig begejstret for at bo

Tak for svaret!

Problemet er at jeg snart har benyttet mig af de 5 muligheder man har at svare nej-tak inden man bliver slettet fra listen. For øjeblikket et det som at vælge mellem pest eller kolera… :?

Hvis du bliver slettet fra listen kan du bare ansøge forfra igen… jeg blev selv slettet fra listen men søgte da bare igen, og 3 dage efter blev jeg tilbudt en helt fantastisk bolig.

Har fåt et tilbud i Odense nø, poppelhaven. Hvad tror de om det?

Hvis du først flytter til byen til studiestart d. 1 feb, kan du roligt vente på at der kommer et tilbud fra Odense M eller C før du poster herinde… Alt andet - er ikke tilfredsstillende, mht. beliggenhed.

Fuldstændig enig i ovenstående

Vil da blot lige indskyde at jeg har boet i Odense S hele min studietid og har været meget glad for dette. 10 min til Uni og 20 min til OUH på cykel. Ca 20 min til centrum også.
Kender en del der har boet i Guldsmedevænget og som har været meget glade for dette men ellers kan Christmas-Møller kollegiet og Solsikkemarken da varmt anbefales.

Sigh… Jeg antager at du er korrekt.

Tak for eders svar i hvert fald!

Jeg har nu fået to lejligheder, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge.

Stensvang, Odense SV

Bjørnekæret, Odense N

Jag vid at ingen af dem er super, men hvilken er at foretrække?

Tak på forhånd!

Helt klart SV. Odense N ligger RIGTIG langt fra Uni

Jeg ville også helt klart foretrække SV… Desuden skal du vel også snart til at sige ja-tak til noget? der er jo ikke så lang tid til Februar… Når først du bor i Odense er det jo langt nemmere at få noget attraktivt at bo i.

Tak for svaren!

Jeg checkade med eniro.dk, og ruteplanen siger at det fra Stensvang i Odense SV er 11,7 km til uni, og fra Bjørnekæret i Odense N er det 11 km. Er det ikke korrekt?