I morgen! Hvor og hvornår?!

  1. semester-studerende på KU (medicin-studiet); hvor skal vi være i morgen og hvornår?

En fed start på studiet, at man ikke aner hvor man skal være :mrgreen:

Hej,

Du ved forhåbentlig hvilket hold du er på - så skulle du kunne finde dit skema her: http://skema.adm.ku.dk/sund0809/dk/studentset.htm (tallene angiver lokalenr. - fx 14.01.33)

Der er altid nogen at spørge, hvis man farer vild. :wink: De fleste af os er meget søde, hehe…

Rigtig god fornøjelse med første dag og første semester! Velkommen til. :slight_smile:

Du skal møde ved forhallen på Panum (blegdamsvej 3b) kl senest 8.50 (tror jeg det er) hvor tutorene følger alle over til Teilum som ligger på Rigshospitalet, men da det er de færreste russere der kender vejen bliver der lavet “fælles gang” (du kan også bare møde i Teilum A-auditoriet kl 9) :slight_smile:

Ok, her er så første lektion i mit skema:
Me01-F-Intro/F/01 F: Introduktion til studiet, KU og fakultetets organisation og struktur rammer bibliotek og MDB Me01-F-Introduktionskursus Fl ma 2 feb 2009 9:15 10:00 Aud-TA-Teilum Bygn.

Nogen der gider at oversætte, el. forklare hvad Me01xxxxx betyder?

14203: Der står da 09.15 og ikke 09.00?

Me01 betyder at du læser medicin på 1. semester
F01 betyder at det er forelæsning nr 1 i det pågældende fag -i det her tilfælde introduktionskurset.
Havde der stået SAU var det i stedet “studenteraktiverende undervisning” = holdundervisning.

Når man møder kl 9 så er det i virkeligheden 9.15 (det akademiske kvarter). Nu fremgår det af skemaerne at det først er kl 9.15, det gjorde det ikke førhen.

Hvis du ved hvor Teilum ligger så møder du bare der kl 9.15, ellers mød op i forhallen på panum sammen med alle de andre og følg efter tutorerne derover.
Velkommen til.

[quote=“Bzzzt”:3i04orxc]1. semester-studerende på KU (medicin-studiet); hvor skal vi være i morgen og hvornår?

En fed start på studiet, at man ikke aner hvor man skal være :mrgreen: [/quote]

Hej,

Du burde have modtaget et brev fra KU vedrørende studiestart - det lyder dog som om det er gået tabt i posten. Som nogle af de andre brugere allerede har nævnt, har du introforelæsning i Teilum-A Auditoriet i morgen fra kl 9.15-10.00. Da de færreste russere kender Teilum, har vi tutorer aftalt en fælles ekspedition derover. Vi mødes i forhallen på Panum med afgang kl. 9.00 sharp, så vær der gerne 10-15min før (så kan du også møde dine nye holdkammerater). Vi tutorer vil stå og vifte med skilte anført holdnr :slight_smile:

Ses i morgen!

Hien

Måske er du slet ikke optaget… nej nu skal jeg nok lade være… :hiding: