iPad til studiet

, , ,

Hej! Er der nogle af jer derude, som vil anbefale brug af iPad på studiet? og i så fald, hvilken iPad og apps kan I anbefale? :slight_smile: overvejer at købe en iPad til studiet, men er i tvivl om, hvorvidt 64 GB er nok lagringsplads, eller om jeg i stedet bør købe en iPad med mere lagringsplads.

Tak på forhånd :slight_smile:

Jeg købt en, gav +7000 krnfor den og har brugt den ca 8 gange.
Dyr “pr gang pris” for mig :sweat_smile:

Hej
Jeg købte en for et års tid siden, en af de billigere modeller. Jeg gav lidt mere for ekstra lagringsplads så den har 256GB, men har kun brugt omkring 30. Så det er ikke vildt nødvendigt med mange GB hvis man har det meste online.
Jeg bruger selv notability, men kender andre der er mere til goodnotes, det er lidt en smagssag, de kan vidst nogenlunde det samme.

Hej!

Jeg anskaffede mig en iPad lige inden sommerferien. Købte en Air med Magic Keyboard og Apple Pen. Jeg har simpelthen været så glad for den personligt, fordi jeg kan tegne i den og bruge den som en ekstra skærm ved siden af min computer. Det kom dog op at koste ret meget, så det er ærgerlige penge at spilde, hvis man ikke får brugt den…
Ang. lagerpladsen kan du tilkøbe plads i iClouden, hvis det begynder at knibe. Prisen er til at overkomme

3 Synes om

Hej! Tusind tak for svar! lyder fedt, at du har været glad for den. Hvor mange GB valgte du på din iPad? :slight_smile:
Synes 256gb lyder lidt voldsomt, selvom 64gb heller ikke lyder helt tilstrækkeligt.

Var heller ikke helt glad for at man ikke bare kunne få 128gb. Endte med 256gb men ved ikke om 64 ville være tilstrækkeligt. Så var på den sikre side