Kan ikke åbne laegehaandbogen.dk

Er ikke specielt PC-kyndig… så håber nogen herinde kan hjælpe.

For cirka 3 uger siden kunne jeg ikke længere tilgå laegehaandbogen.dk via firefox - den skrev bare med det samme at websiden ikke kunne vises! Problemet var kun med denne side - alle andre sider kunne den fint håndtere. Jeg har siden da brugt IE når jeg skulle på leagehaandbogen.dk - dér fungerede det fint.

Nu i dag vil IE heller ikke åbne den omtalte side - mens alle andre sider stadig vises fint.

Vi har to PC’er i huset og problemet er det samme på dem begge to. De to PC’er kører forskellige versioner af windows og bruger ikke samme antivirusprog (hhv AVG og microsoft security essentials) - men ingen af dem vil vise denne side.

På min smartphone kan jeg sagtens åbne siden og navigere rundt på den… så formoder ikke, det blot skyldes at siden periodevis er nede.

Har af- og geninstalleret webbrowserne men lige lidt hjælper det.

Nogen som ved hvad der er galt?

Siden er nede for nuværende.

Tip til en anden gang:

Jeg kan heller ikke tilgå den…

Tak skal I have for tilbagemeldingerne.

Ha ha… ja så var siden reelt nede :slight_smile:

Blev fanget af at den i nogen tid ikke har virket for mig i firefoxbrowseren (har en anelse om at det er AVG der har blokeret for den?). Så duede den pludselig heller ikke i IE, men jeg kunne godt komme på via smartphone (undrer mig stadig, men har vel noget med “styresystemer” at gøre??).

Nu kan jeg komme på med IE og med en geninstalleret firefox.

Falsk lortealarm :slight_smile: