Kan ikke se informationer på KU-net

Hej, jeg er blevet optaget på KU, og har fået en besked om at jeg kan finde informationer på KU-net. Når jeg går ind på studiestart> Kursusrum for Vinterstart 2023 kommer jeg dog ind på en side hvor der står access denied? Jeg ville gerne høre om jeg er den eneste som har dette problem og om der evt. er nogen som har løst det?

Jeg har samme problem, bare med sommerstart…

1 Synes om

Hmm, så er det sikkert en teknisk fejl. Jeg er ret spændt på at høre mere om rusturen, så jeg håber snart vi kan komme ind​:crossed_fingers::slight_smile:

Ja, det er det nok. Jeg glæder mig også til at læse mere om det hele!
Jeg kan dog heller ikke finde mit personlige skema nogen steder, selvom der står at den skulle lige på forsiden.

Jeg tror ikke kunet og absalon (kursussiden) er helt klar endnu. Jeg tænker, at der bliver åbnet efter 2. august, hvor fristen for at takke ja til pladsen udløber. :slight_smile:

Jeg starter også på medicin her til september, men jeg har læst på KU før, så jeg kender til de bøvlede IT-systemer…

Selvom de personlige skemaer ikke er klar endnu, kan man godt finde holdskemaerne inde på skema.ku(.)dk (jeg må som ny bruger ikke indsætte links åbenbart…)

Hvis man vil se mængden af undervisning, manglen på efterårsferie osv. :wink:

2 Synes om