Hei
Jeg har fått plass på kandidaten på AU og lurer på om det er noen som kunne svart på noen spørsmål.
- Hvordan er undervisningen/eksamenene?
- Hvordan er studentmiljøet?
- Er det flere som skal overflytte til AU, enten fra Øst-Europa eller andre danske universiteter?
Setter pris på all hjelp