KemiO2.. Tag til eksamen istedet for mig!

Hej…
Er der en dygtig pige der bor i kbh som kan tage organisk kemi eksamen istedet for mig??? Jeg er seriøs og vil betale for det selvfølgelige… Har haft det rigtig hårdt her på det sidste og kan umuligt består denne eksamen :frowning: . Det er en 4 timers skriftlige eksamen uden hjælpemidler.

Håber der er en der vil gøre det her for mig!
På forhånd tak

Lad være med at tænke på bedrageri. Hvis du ikke kan klare eksamen selv må du tage en re-eksamen eller i værste tilfælde tage semesteret om!

Det er under ingen omstændigheder acceptabelt at du kan blive autoriseret som læge uden at have lært det nødvendige materiale. Du vil jo have andres liv i dine hænder!

Tag et semester om eller tag en midlertidig orlov, så du kan prioritere dine private problemer.

Enig med TreOmNatten.
Desuden skal du tænke på, at det kan få ret store konsekvenser at blive taget i at snyde… og gælder selvfølgeligt for begge parter.

Jeg bliver så ked af at se et indlæg som dit :frowning:

Hvis du var seriøs nok ville du tilbyde betaling for lektiehjælp og have arbejdet selv mod målet. Du risikerer både at blive taget i at snyde, hvilket kan have (og bør have) alvorlige konsekvenser, og risikerer at dumpe alligevel (hvis snyd ikke opdages) hvis din stedfortræder ikke er dygtig nok.

Jeg har anmeldt dit indlæg til frold, da jeg mener at opfordring på eksamenssnyd ikke hører til dette forum.

Holdningen fra folk kan du læse ovenfor og studmeds holdning er også at der ikke opfordres til snyd.

Tråden låses!