Kritik til MOT ønskes :)

Jeg har nu arbejdet videre med min MOT og er kommet noget nærmere det endelige produkt.
Håber at der er nogen her inde, der vil være så behjælpelige med lidt konstruktiv kritik, før jeg sender den afsted :slight_smile:
På forhånd tak.

Motiveret ansøgning.
Jeg er kun 20 år, men har i mange år haft et brændende ønske om at blive læge. Jeg har altid været fascineret af kroppens fysiologi og anatomi, hvordan alting indeni os hænger sammen i et fint netværk, og hvordan man kan reparere kroppen, når den bliver syg.

Mine erfaringer indtil videre er:

  • Påbegyndt uddannelse til sygeplejerske august 2010.
  • Pædagogmedhjælper i børnehave og vuggestue.
  • Afsluttet gymnasial uddannelse med samfundsfaglig studieretning.

Mine erfaringer som sygeplejerske studerende har givet mig en bred basal viden om kroppens anatomi og fysiologi, mikrobiologi, faglig terminologi, tavshedspligten, fysisk og psykisk patientpleje og om patientens autonomi. Derudover er jeg fra uddannelsen vant til selvstudie, udenadslære og case-studier. Videre har jeg, som led i uddannelsen, været 2 uger i klinik på Hvidovre Hospitals kirurgiske gastroenhed, og har påbegyndt yderligere 10 ugers klinik, fra februar til april, på samme afdeling. Under mine klinikophold har jeg fået indblik i både sygeplejerskernes, såvel som lægernes hverdag, i og med at jeg har kunne overvære stuegang, operationer m.m. og har deltaget i mange forskellige aktiviteter på hospitalet.

Min tid som pædagogmedhjælper har udviklet min kommunikation, givet mig et indblik i pleje af børn både fysisk og psykisk, og har udviklet min evne til at strukturere, iværksætte og varetage flere opgaver på en gang.

Jeg ønsker en uddannelse med massere af udfordringer, som giver et ansvar, har mange muligheder indenfor job og karriere og har en varieret hverdag. Videre er det vigtigt for mig, at der både er teoretiske og praktiske elementer i uddannelsen, at uddannelsen er moderne og at der er et godt studiemiljø. Da jeg via KU’s hjemmeside og samtaler med nuværende lægevidenskabelige studerende har fundet, at KU tilbyder alt dette, og da jeg selv bor i Storkøbenhavn, så har jeg valgt KU som førstepriotet.

Jeg håber at jeg har tegnet et billede af en motiveret studerende med relevant studieerfaring, som vil være en god kandidat til en plads på uddannelsen.

Ansøgningen fylder præcist en A4 side i skriftstørrelse 12 med 1½ linjeafstand.

Du har hvert fald en enkelt stavefejl du skal have rettet :slight_smile: . Du skrivet at du vælger KU som første priotet - det staves prioritet :slight_smile:

Tak skal du ha :slight_smile:
Er en dum fejl at have, så er blevet rettet :wink: