KU: Få dit skema i Outlook eller iCal - Nu er den her :)

Jeg har rettet Gylleplus så den nu viser forårssemesteret.

cool, good work.

Hej!

Virkelig fedt at have skemaet i pda’en og telefonen! Jeg har været glad for det længe.

Jeg tænkte på, om det var muligt at have f.eks. forelæsningstitler med i “emnet”. Sådan at man ikke skal klikke sig ind på den enkelte time for at se hvad den handler om.

Venlig hilsen

Dennis

Ja, det er det da. Det nuværende layout er en afvejning af hvor mange informationer titelen skal indeholde, kontra hvor lang og ulæselig den bliver. Og det varierer jo fra device til device.

Jeg kunne forestille mig at lave en “Kompakt - Lang titel” valgmulighed som alternativ. Jeg giver lyd når jeg lige får luft til at fixe det.

Herudover har jeg overvejet at lave en “filter” funktion, sådan at man kan filtrere i de poster man får ud. Så kan man eksempelvis nøjes med at få lektioner som indeholder “Jan Jensen” og “Kemi”. Er der andre end mig, som har det behov?

Og er der egentlig nogen som bruger RSS-funktionen?

-e

Det lyder godt!

Jeg har forsøgt at benytte RSS funktionen, men uden held. Virker den? Og hvordan?
Ligeledes har jeg forsøgt at abonnere på ændringer med det resultat, at jeg downloader en fil, som jeg ikke ved hvordan jeg skal bruge. Kunne du evt. risse en kort vejledning op?

Filterfunktionen tror jeg ikke, jeg vil komme til at bruge :slight_smile:

Venlig hilsen

Dennis

Lige for at vende tilbage til titlen på timerne. Jeg ville blive glad, hvis man evt. kun har forelæsnings/SAU-titel og lokale i emnefeltet og resten under beskrivelse.

Venlig hilsen

Dennis

RSS abboneres gennem en RSS-reader - Et program, eller en netbaseret (som feks. Google Feeds eller Bloglines). RSS-readeren viser dig så når der kommer nye begivenheder, eller der ændres i dem.

Studmed.dk har også en RSS-feed, og de fleste nyhedssites, samt mange andre…

Hej igen,

Jeg bruger skemaet for Medicin 8. sem KRH-2, og har som sagt forsøgt at bruge RSS’en, men jeg får en fejlmeddelelse hver gang.

Kan du se om der skulle være en fejl?

Venlig hilsen

Dennis