KU: Rustur!

Hey folkens,

så er der jo rustur for KU-mennesker i morgen! Har desværre ikke fået noget brev om rusturen, ringede til rusvejlederne i dag. Jeg ville få en mail, men kan ikke vente mere! :stuck_out_tongue:

Så ja, ville egentlig bare høre om I måske ku fortælle hvad der stod i brevet? Vigtige ting man skal tage med osv.

  • Dana

Dét kan jeg hjælpe med!! :smiley:

Du skal medbringe: En karklud, et viskestykke, en rulle sorte sække, en rulle sølvpapir, praktisk tøj og sko, evt. badetøj, penge til betaling af drikkevarer (normalt mellem500 og 1000 kr.) og evt blandet udklædningstøj - ved ikke helt til hvad :lol:

Du skal møde på Panum Instituttet, Blegdamsvej 3, 2200 KBH N kl. 8:45 og her skal du finde dit holdnummer - dette får du nok når du får mailen fra dem (mit er fx. 109).

Det kommer til at være på Skovskellet 2, Skamlebæk, 4540 Fårevejle.

Håber det kan stille din nysgerrighed lidt :wink:

Tusind tak! Det hjalp meget! Ved stadig ik hvilket hold jeg er på, men håber mailen kommer snart :confused: Gad vide om vi allesammen skal til Fårevejle? Hm…

Vi ses måske i morgen :slight_smile:

det tror jeg vi skal for på rusturen.dk står der at vi alle tager fælles afsted - ved så selvfølgelig ikke om det senere bliver delt. Du må lige skrive om du også skal dertil :wink:

Hold 101 og 102 skal til Gelsted på Fyn :x: -det er jeg rimelig træt af fordi jeg skal hjem en tur i løbet af turen!!

Såvidt jeg har forstået, skal 2-3 hold afsted sammen, og vi skal i alt fordeles på 7 hytter

Okay, ja har også lige set et kort over hytten vi skal til og der kan vidst kun være 60! Men helt ærligt så er jeg rimelig meget i tvivl om om vi egentlig skal have sovepose/sengetøj med for det virker lidt vildt at der skulle være sengetøj til så mange mennesker?! Nogen der ved det?

Dorthe har du også kun fået én(!) side med oplysninger om i morgen og resten af ugen?

Der står vi skal have sovepose med -så jeg har dyne, pude og lagen med griner man er vel fyldt 30 og magelig.

Ja jeg har kun fået en enkelt side med info om rusturen, sammen med en holdliste og et velkomstbrev fra fakultetet.
Jeg kunne godt have brugt at der var et program for turen med, -mest fordi jeg som sagt skal hjem en af dagene, men mon ikke vi får info om det hele i morgen formiddag :smiley:

Jeg glæder mig rigtig meget, selvom jeg synes det er længe vi skal være væk (sikkert alderen igen :smiley: )

/Dorthe

Okay, så har jeg fået en mail! Jeg er på hold 102V. Har fået en enkel side med noget golftema. Skal til Gedser! Iih, spændende!

Tror også jeg ville foretrække en dyne!! :lol:

Men synes virkelig det er underligt at der ikke står vi skal have sovepose eller andet med - gad vide om det er en fejl :shock:

Hmm… Der stod sovepose + lagen på det papir jeg har fået :confused:

Det står nu på min seddel…!! -tag med for en sikkerheds skyld, det må næsten være en fejl at det ikke står der.

Ja, det tænker jeg også og har også pakket lagen, dynebetræk og et stort tæppe (har ikke plads til mere) :wink: Og håndklæder - synes virkelig det er slapt hvis de har glemt at skrive det på! Det ender sikkert med at halvdelen står uden og jeg har altså ikke tænkt mig at dele!! :lol:

I skal ikke samme sted hen. Der er 6-7 forskellige destinationer rundt om i landet. Herunder Bornholm. Holdnummer og destianation afsløres ved panikboden imorgen. Og husk sovepose/lagen+dyne - en hovedpude er altid rart uanset om man bruger sovepose eller dyne. Desuden anbefales pinex og ørepropper.

Ad udklædningstøj kan alt bruges. I sær parykker, gøglet tøj osv.

Det lyder til at det var en god ide at være lidt opmærksom på den mulige mangel på oplysning fra mit rus-team! :wink:

Så er dagen endelig kommet -vi ses om lidt på Panum…!!