Kun for de nye optaget på KU :-)

hej alle sammmen… :smiley:

jeg er optaget på hold 101 efterår. jeg kan ikke se at der er mange her, der er optaget på dette hold. men jeg glæder mig til at se jer alle sammen på panum i løbet af studiet. jeg skal desværre ikke med på rusturen. jeg har ikke tilmeldt mig rusturen men jeg har alligvel modtaget sammen med holdlisten et stykke papir med informationer om rusturen og der står øverst på sedlen gruppe 7. jeg ved ikke hvorfor jeg har modtaget dette :roll: . det må være et fejl. Er der nogle af jer der har modtaget andre ting?

på forhånd tak

SÅ har jeg endelig fået info :stuck_out_tongue: Hold 102, forår 2008 :smiley:

Jeg skal til Nakskov med hold 106 (Forår 2008)! Er der andre der også skal til Nakskov?

Jeg gør dig følgeskab til Nakskov, og på hold 106 til foråret helt generelt :slight_smile:

Jeg (holdnr. 102) skal til Fyn! Jeg håbede på noget mere “eksotisk”, men nu må vi jo se :stuck_out_tongue:

Hold 109 (efterår). Rustur gruppe 5, som tager til Åbenrå!! Nogle herinde som skal samme vej? ;o)

Hej.

Jeg på hold 109, gruppe 5 , forår til Aabenraa

Glæder mig.

  • Jacob

wow gammel tråd:P…jeg er også på hold 102, forår 2008! Har læst at du skulle til Fyn på rustur, men skal selv til Fårevejle :?: Mener det ligger på sjælland, så kan ikke rigtig se sammenhængen :?

In any case…hygge hygge på studiet :smiley: :slight_smile:

Hehehe…

Dee88, hvor er den Pc-narkoman bare for brutal… :smiley:

heh…humoristisk og morbid…som jeg kan lide det :wink:

Hej og hjertelig velkommen på hold 102 VINTER :smiley:

Ja, det er et godt stykke tid siden jeg skrev det indlæg, og umiddelbart kan jeg tolke mig frem til, at du ikke kom med til Fyn på sommerrustur :wink: Men det er vinterrusturen der går til Fårevejle, hvor det kun er os vinterstartere der på tur!

GLÆD dig :smiley: Vi er et rigtig hyggeligt hold!

Venlige hilsener fra,
Sedrah

PS. HUSK endelig masser af sølvpapir og sorte sække!

PPS: !SMELTER I MUNDEN OG IKKE I HÅNDEN! :stuck_out_tongue: