Kvitteringsbrev KU

Hej nogen som har modtaget kvitteringsbrev fra Ku? :?

Hej, nej det har jeg ikke… Regner jeg heller ikke med at modtage, men nu må vi se :wink:

hei!

jeg sendte inn søknadene mine i begynnelsen av mars, og fikk kvitteringbrev fra KU en liten måned senere.
brevet kommer nok i postkassen deres også snart. :slight_smile:
marianne…

Kasper…hvorfor regner du ikke med at få brev? Har du ikke søgt via kvote 2? :roll: Det er som sagt kun kvittering for modtagelse ikke svar om optagelse mv. Har også selv sendt min ansøgning i starten af marts, men har ikke hørt noget endnu.
Derya

Jeg har haft riget til KU og de sendes først ud omkring 15. april :slight_smile:

Jeg kan huske at da jeg i sin tid søgte ind på fysioterapeutuddannelsen ikke fik nogen kvitteringsbreve og tænkte derfor at processen var den samme her. Men glæder mig da til at få en kvittering på det, altid rart når man finder ud af at Post Danmark har gjort sit arbejde! :smiley:

Mvh Kasper

Så folkens… så burde i snart modtage dem, jeg har modtaget mit :smiley:

Ville lige høre om I ved hvor man kan ringe ind for at høre om de har modtaget ens ansøgning? (Kvote 1)

Kontakt Vejledning & Optagelse
Spørgsmål til optagelse i kvote 1 eller kvote 2, ansøgningsskemaer, adgangskrav, studievalg og studietvivl.

Vi har åben for personlig og telefonisk henvendelse:
Mandag - onsdag, samt fredag kl. 10-15
Torsdag kl. 12-17

Vi holder dog lukket:

•Fredag d. 14. maj
Og følgende onsdage:

•I maj: 12., 19., og 26. maj
I juni: 2., 9. og 16. juni

Kontaktoplysninger
Vejledning & Optagelse
Fiolstræde 1
1171 København K

Telefon 33 14 15 36

Email-henvendelse
Vi har erfaring med, at den bedste vejledning gives i dialog med en vejleder. Derfor vil vi opfordre dig til at ringe eller møde op personligt. Har du ikke mulighed for dette, kan du sende en mail til Vejledning & Optagelse på [email protected].

Kvitteringsbreve er kun forbeholdt kvote2. Mener ikke man får brev eller at de bekræfter modtagelse af ansøgning via kvote 1. Du kan sikre dig, hvis du sender dit brev anbefalet :roll:

Derya

Ved godt at man ikke får kvitteringsbrev, men man må da kunne få bekræftet at de har modtaget ansøgningen, hvis man ringer? Synes bare at det er en stor risiko at løbe…

du kan sagtens ringe der ind, men de siger det jo hvis de ikke ved det… men forstår ikke at du siger at du ikke modtager kviteringsbrev? jeg modtog mit for min kvote to ansøgning for knap en måned siden :S

Hej folkens,

Første post, så here goes; Ved i om man får en kvittering tilsendt fra KU, når man har afleveret kvote 1 ansøgningen personligt, med andre ord, så man har en sikring hvis nu de smider den væk? Usandsynligt, JA, men stadigvæk nervepirrende at tænke på.

Håber på lidt god feedback :slight_smile:

//Mads

Hej,
Nej du får ikke nogen kvittering når du søger i kvote 1. Den eneste mulighed man har hvis man er meget nervøs er at sende den anbefalet for så skal de kvittere for modtagelsen. :v:
Men bare rolig, jeg har aldrig hørt om nogen hvis ansøøgning var blevet væk.

Held og lykke med optagelsen :doc:

Bevisbyrden for at du har sendt ansøgningen ind til tiden ligger på din side hvis de smider den væk, så send den anbefalet eller elektronisk. Det er sgu dumt at spare de 50 kroner og så ende med at skulle vente til næste ansøgningsrunde fordi Trine nede i posten tabte dit brev på jorden og ikke gad samle det op.

Jeg sendte den elektronisk, men skulle også eftersende et eksamenbevis på kemi B, som jeg tog i efteråret. Men fik kvittering på mail at de havde modtaget den elektronisk, men jeg kan selvfølgelig ikke vide om de nu også har modtaget brev om kemi. Jeg havde slet ikke tænkt på at sende den anbefalet.
Kan jeg sende den igen?