Kvote 2 SDU 2014

Jeg har faktisk tænkt lidt på noget. Får alle hold samme opgavesæt eller er det nye spørgsmål til det næste hold? Men på den anden side kunne det tænkes, at det faktisk er et ens opgavesæt, idet man underskriver en tavshedspligt :huh:

Jeg syntes ellers det gik fint, blev færdig med det hele bortset fra de opgaver jeg opgav at kunne løse, ca, 8 spg, som jeg bare gættede på …
Udover det syntes jeg også den med lyskrydset var såååå forvirrende, fortstod kun lidt af den, sidste del af denne opgave var ren gætteri :slight_smile:
Det er første gang for mig, men jeg syntes ellers man skulle læse en heeeeel del, men det var fint nok :slight_smile:
Derudover mener jeg bestemt der er flere opgavesæt, jeg mener selv der stod ‘‘Form D’’ på min, så mon ikke der er flere :slight_smile: Men tror den bliver ændret fra hold til hold, er dog ik sikker. Vi sad i et auditorium, og der var en lille fejl i opgavesættet, og denne fejl var på alle opgavesæt og vi var omkring 300 der sad der :slight_smile:
På nuværende tid er jeg lidt nervøs og så utålmodig kan ikke vente til jeg får svar :stuck_out_tongue:

Jeg nåede også omkring 85 spørgsmål, hvor de ca. sidste 10 også bare var lettere gætteri :dry:
Jeg kan heller ikke vente med at få svar! To uger er bare såå lang tid :stuck_out_tongue: Personligt tænker jeg også selv, “hvad så hvis jeg ikke kommer ind?”, altså for at jeg ikke bliver utrolig skuffet, hvis jeg nu ikke skulle komme videre - Så jeg både er klar på at komme videre og ikke at komme videre.

Jeg har her i dagene op til prøven bare været så nervøs, netop fordi i dag virkelig afgør, hvordan min fremtid kommer til at se ud og om jeg når min drøm (i år i hvert fald), så der var mange sommerfugle i maven.

Præcis ! Ej vi har det nøjagtig på samme måde, men efter prøven blev jeg så nervøs, fordi jeg netop ikke ved om jeg har svaret rigtigt eller ej… Det bedste er ikke at skabe sig høje forventninger, tag det som det kommer … Og selv hvis jeg ikke kommer ind, kommer det ikke til at forhindre mig i at opfylde min drøm, for jeg kommer sikkert til at prøve igen næste år, hvis mit snit ikke kan få mig ind gennem kvote 1 her til sommer :slight_smile: Men krydser fingre

Hejsa allesammen,

jeg håber først og fremmest, at det er gået jer allesammen meget godt. For mit vedkommende er det en meget blandet følelse. Jeg ved egentlig ikke om det er gået godt eller dårligt. Hælder nok mest til det sidste, men nu må vi se. Jeg synes det var svært, men jeg håber inderligt jeg kommer videre. Det betyder alt for mig!

Kan godt følge dig.

Jeg skal med toget 2016 mod København. Laaang dag.

Samme tog som mig :wink:

:slight_smile:
Jeg har beige cottencoat og rød-ish hår. Briller. Ku være hyggeligt at følges. Ankommer til Banegårdspladsen kl 1951

Uhadada, det lyder farligt :dry: :stuck_out_tongue:

Sølvgrå rygsæk og sort stofpose der står budoxperten på, sidder allerede oppe ved udgangen til sporet og læser :wink:

Jeg kan ikke være den eneste som synes at den trekant der var alt for nem for at kunne være sand, men svaret var rent faktisk 0 har jeg fundet ud af :stuck_out_tongue:

(Hvis den har lang side 4n, kort side 2n og n blabla).

Så I kan ånde lettere hvis I sad og stressede over at det var et trick ligesom mig.

[quote=“Badeabe” post=84690]Uhadada, det lyder farligt :dry: :stuck_out_tongue:

Sølvgrå rygsæk og sort stofpose der står budoxperten på, sidder allerede oppe ved udgangen til sporet og læser ;)[/quote]

Tak for selskabet i går. Håber du kom godt hjem det sidste stykke.

Ååh, ja den med trekanten! Jeg er ikke særlig god til hovedregning under pres, men jeg fik det også til 0. Så har man i det mindste én rigtig :lol:

Så har man allerede fået en forkert :(… uuhh tvivlen er ulidelig ! :sick:

Hvordan fik du den til at kunne lade sig gøre da?

(2n)^2+(n^2)=(4n^2) det skal jo passe ifølge pythogoras.

=

4n^2+n^2=16n^2

=

5n^2=16n^2

=

0 =11n^2

Den eneste løsning er så n=0 og vi ved at vi ikke kan lave trekanter med sider af længde 0.

Jeg troede bare at det måtte være et trick, men det er nok fordi jeg studerer matematik og fysik så jeg syntes den var relativ let i forhold til alt andet. Gid der var mere ren matematik på prøven :frowning:

JA den giver mening nu hvor jeg tænker over det. Jeg havde personligt ikke tid til at bruge eksempler… ØV ! lad os håbe at det går alligevel. Synes de sproglige opgaver var fine :slight_smile:

Jeg var ret skuffet over de “kvantative” opgaver. De var mere sproglige end kvantative…Som islænding med rustent dansk så hjalp det altså ikke at der var 10 vægge af tekst med hver kvantativ opgave.

Jeg lavede præcis samme udregninger Paze, synes også matematikopgaverne var nemme, og kunne godt have tænkt mig nogle flere…

Hvad svarede I til den med manden og den anden i forhold, hvor han foragtede mennesker generelt? Synes også den var lidt kringlet :stuck_out_tongue:

Jeg kan ikke helt huske hvad jeg skrev. Noget med at han foragtede mennesker fordi han foragtede sig selv (syntes at mennesker skulle være bedre end de er fordi han var så skod selv og så skulle de være på højere plan end ham).

Et af de spørgsmål jeg syntes var allermest kringlet var den med de beslutninger der. Så spørger de: “Hvilken beslutning er den vigtigste?” Det fik jeg ikke til at give mening på nogen måder. Hvordan fandt I frem til hvilken beslutning var vigtigst?
Jeg kiggede bare efter hvilken beslutning havde flest efterfølgende beslutninger og så valgte jeg bare den, men det ved jeg sku ikke om det er rigtigt…