Kvote 2 SDU 2014

Jeg er kommet på hold 1, mødetid kl. 9, lokale U47 :wink:

Det skal nok blive spændende :slight_smile:

Hvor er det spændende!
Så kommer jeg til at tænke på… Nu har man en time, indtil man skal ind i sit lokale. Jeg forstår, at det er for at man kan nå at registrere sig/andet, men hvad så bagefter i ventetiden? Plejer man bare at sidde og vente? :cheer:

myraki10 skrev:

[quote]Hvor er det spændende!
Så kommer jeg til at tænke på… Nu har man en time, indtil man skal ind i sit lokale. Jeg forstår, at det er for at man kan nå at registrere sig/andet, men hvad så bagefter i ventetiden? Plejer man bare at sidde og vente? :cheer:[/quote]

Min erfaring er at tiden går rigeligt hurtigt (især i auditorierne).
I de små undervisningslokaler synes jeg der går en del tid med at vente (da der er få mennesker der skal finde plads og sætte sig tilrette), men i auditorierne går der nemt en del tid, da mange kommer for sent, da tasker skal stilles væk og da papirerne skal deles ud og så er der altid nogle småting der lige skal tilses.

Så rolig, tiden skal nok gå hurtigt, så lang tid er en time heller ikke :wink:

Okay, det lyder helt fint :stuck_out_tongue:
Er der et ur inde i et auditorium, eller er det tilladt at medbringe eget armbåndsur?

Det er tilladt at medbringe et ANALOGT armbåndsur (ikke et digitalt :wink: )
Men har endnu ikke oplevet at der ikke har været et ur hængt op :wink:

Jeg ville også finde det en anelse mærkeligt, hvis der ikke hang et ur… Men det er nu et par år siden, jeg har været i én af deres auditorier :stuck_out_tongue:

Jeg har fået følgende tid og oplysning :slight_smile: : Mødetid kl. 09:00.
Testtid kl. 10:00.
Testlokale: U46.
Holdnr: 1.

Testtid: 11:30
Lokale U48A
Hold 4

Hvad gør i i mellemtiden? :wink:

Mødetid: kl. 09:30
Testtid: kl. 10:30
Testlokale: Aud. 55. (Har været i der så mange gange, ved hvor lokalet ligger :P)
Holdnr: 2

Hvad må man tage med? Blyant, viskelæder og blyantspidser? Må man tage noget at spise med, og hvor længe varer sådan en MCQ test?

Jeg har ligesom dig også tænkt på at forbedre mit CV næste år hvis ikke jeg kommer ind på medicinstudiet. Dejligt at der er andre der vil det samme, da jeg læste det, du skrev blev jeg endnu mere fast besluttet på at gøre sådan :slight_smile:

Jeg søger ind alle fire steder fordi så har jeg gjort hvad jeg kan for at komme ind og så ved jeg med mig selv at jeg ikke kunne gøre mere hvis det så alligevel ikke lykkes. Så jeg synes det er fint… :slight_smile:

Mødetid: 11.00
Testtid: 12.00

Jeg kan desværre ikke lige huske lokalet, men jeg er på hold 7 :slight_smile:

Hold: 3
Mødetid: 10:00
Testtid: 11:00

Uha det bliver spændende… :cheer:

Jeg vil ønske jer alle sammen mange gange held og lykke med prøven i næste uge :slight_smile:
Intet er nemt, men hvor der er vilje er der vej. So go for it :slight_smile:

Mange tak :lol:

Hvad så y’all hvordan gik det? Godt, knap så godt? :slight_smile:

Jeg føler, at det egentlig gik meget godt. Jeg synes godt nok, at spørgsmålet med vejkrydset var svær. Jeg forstår den stadig ikke helt :stuck_out_tongue:

Det er da meget dejligt :cheer:

Synes desværre ikke selv at det gik så godt, var færdig et lille kvarter før tid, hvor jeg sidste år var færdig en små 45 min. før tid :frowning:

Kunne godt genkende en del af opgaverne fra sidste år, men der var en del at de nye der gav mig lidt hovedbrud.

Nu får vi så at se om min intuition får ret eller ej, her i midten af maj.

Mvh. Bastian

PS. Var dum nok til at bestille orange billet til klokken 20 før jeg vidste at jeg skulle på det første hold, så note til mig selv: KØB ALDRIG MERE ORANGE BILLETER, DA DET ER RØV KEDELIGT AT VENTE FRA 12.40 TIL 20 I ODENSE!!!

Hvor mange % af spørgsmålene svarer dem der gennefører og kommer ind, med ret god sikkerhed ca.?

For at komme igennem plejer man at skulle have omkring 60 rigtige, så det er vel ca. en 60% rigtige man skal have :wink: