Her følger kvotienterne for 2025
Velkommen til de nye studerende - I har valgt rigtigt og kan glæde jer! Et godt og spændende studie og studiemiljø venter jer!
Her følger kvotienterne for 2025
Velkommen til de nye studerende - I har valgt rigtigt og kan glæde jer! Et godt og spændende studie og studiemiljø venter jer!
Kæmpe tillykke til alle, der kom ind!
Dem der ikke fik plads i år - det giver god tid til at forberede til kvote 2, som er “lettere” 2. gang, fordi man ved, hvad det handler om.
Husk at søge bredt! (så langt er der heller ikke til Aalborg, selvom man havde håber på København) - og nyd sommeren, og gør en masse dejlige ting for jer selv, måske særligt dagen i dag, der kan være lidt tung og øv.
De fleste gider ikke medicin på Aalborg Uni åbenbart…
Vi har også øget optaget med 70 studerende. Mon ikke det har haft en betydning.
Ved ikke lige hvem “de fleste” er - men hos både Aalborg og Odense, har 26% af ansøgerne de respektive steder som 1. prioritet.
Samtidig er der 15% der er blever optaget på Aalborg, hvilket giver 85% af ansøgerne, som nok gerne ville have haft en plads (her kan jeg af gode grunde ikke fraregne dem, der så er blevet optaget et af de andre steder).
Ved ikke hvad der skulle lægge til grunde for, at de fleste ikke gider medicin på Aalborg Universitet.
Og til jer, der er blevet optaget der; jeg går der ikke selv, men har hørt fantastisk meget godt! om studiemodellen og miljøet. GLÆD JER!
Jeg støtter op omkring det. Jeg går på AAU - og det er et rigtigt godt studie ![]()
Jeg er også rigtig glad for det på AAU😄