Lægevikar stillinger, hvor kan man søge

Er der nogen der kende en portal or lignende hjemmeside hvor man kan søge om lægevikar stillinger i landet? Eller kan man kun sende brev / e-mail uopfordret til ledende overlæge i det forskellige afdelinger?

Jeg er uddannet læge i DK og har en autorisations ID, har intern medicinsk baggrund (4 måneder som reservelæge). Jeg er åbent for alle regioner i landet, også Grønland og Bornholm osv, og kan arbejde fra 24. Oct til 16. Nov, 2014. Jeg er mest interesseret at arbejde på en ortopæd kirurgisk afdeling men er også åben for andre specialer.

På forhånd tak!

PS. Jeg værdsætter hvis der tilbydes en midlertidig læge bolig også som man kan leje.

Hej Benny.

Du kan søge her på disse måder, ifølge FADLs “Den lille røde”:

[quote]Du kan søge på opslåede stillinger via:
fadl.dk under vikariater
laegejob.dk. Denne side er målrettet færdiguddannede læger, men søger du på
uklassificerede reservelæge stillinger, kan du være heldig, hvis de ikke besættes
af en læge.
• Regionernes hjemmesider, hvor alle jobs i regionen er opslåede. Her skal du
også søge på uklassificerede reservelægestillinger.
forsvaretsuddannelser.dk. Denne side er god, hvis du vil søge læge-vikariat i
forsvaret.
Uopfordret ansøgning
Du kan også søge uopfordret, hvilket er den hyppigste vej til vikariater.
Her skal du forinden gøre dig det klart, hvilke specialer du søger, samt hvor langt du agter at tage væk.
Det er fx også en mulighed at søge på en afdeling, hvor man har været i klinik og derfor allerede kender arbejdsgangene og de andre læger.[/quote]

Den lille røde kan du finde her: Den Lille Røde

Held og lykke! :slight_smile:

1 Synes om

Hvis du er uddannet og har gennemgået din KBU/Turnus, så er det jo bare om at søge diverse introstillinger eller uklassificerede stillinger, fx via de sider som MikeML91 nævner. laegejob.dk, regionernes hjemmesider etc.