Læseplan

Nu hvor der er kort tid til at jeg skal begynde på medicinstudiet, vil jeg meget gerne forberede mig lidt til studiet.

Men jeg kan ikke finde læseplanen for 1. semester eller modul 1, og jeg vil derfor lige hører om der var nogen der ville være så sød til at fortælle mig, hvor jeg kan finde læseplanen?

På forhånd tak.

http://www.sdu.dk/Information_til/Stude … planer/f11 :slight_smile:

Hej Diabsen. Selvom jeg læser i Århus tror jeg at det forgår på samme måde i Odense. Du behøver ikke at læse noget i forvejen! Du skal nok blive introduceret til alt hvad der har med læsning at gøre. Læseplan skal nok blive udleveret og gennemgået. Tag hellere og slappe af og glæd dig til at møde en masse nye mennesker!

Ved ikke om jeg glæder mig, men det eneste jeg ved er at, jeg nok ikke er den mest sociale person på studiet, og frygter virkelig at det skal give mig problemer, når jeg skal til at møde nye mennesker.

Hey

inde på www.student.sdu.dk -> e-learn -> klik på “Modul 1 - Liv , sundhed og sygdom (F11)” (under MyCourses-fanen) -> klik studieguide (ude til venstre) og åben filen "studyguide_modul_1_F11.pdf ". Her kan du læse hvad der forventes af forberedelse til de enkelte forelæsninger :slight_smile:

Ps. starter selv på SDU her d. 27/1 - vi ses!

/Thomas

Bare rolig. Jeres rusvejledere skal nok sørge for at i kommer godt ind på studiet. Jeg er selv rusvejleder i Århus for dem der starter nu her. Vi gør simpelthen ALT hvad vi kan for at alle kommer med i fælleskabet. Jeg tror og håber at det fungerer på samme måde på SDU.