Login og links

Een ting der har generet mig længe (men jeg har været for doven til at skrive noget):

Når man følger links, fx via mails eller RSS-feed-læser så logges man ikke automatisk ind, selvom man ved besøg på studmed.dk har klikket flueben i boksen “log mig automatisk ind”.

Det resulterer i at jeg aldrig er logget ind når jeg besøger siden via Google Reader (og/eller et link via mail).

Beslutter man sig så for at man rent faktisk vil logge ind, og klikker log-in i boksen til højre, ja så fjernes man fra den aktive side man var igang med at ville bruge aktivt, og rykkes i stedet til standard-forsiden. Så det er på en måde dobbelt-irriterende.

I stedet skal man følge linket, klikke på login, og så bagefter trykke “back” i browseren så man kommer tilbage til siden (hvis muligt). Åbner man fx flere instanser af studmed.dk og logger på den ene - skal man hvis man følger nye links fortsat logge på i disse links også.

En anden lille-bitte ting, bemærkede jeg ved afstemninger skulle bruge captcha selvom jeg var logget ind.

Okay, det kan jeg ikke helt genkende.

Bruger selv at klikke på links i email uden problemer. Har du prøvet at slette cookies relateret til studmed.dk og gen-logge ind, det tror jeg vil fixe det.

Jeg kigger lige på det andet med capacha… :wink:

Sent from my iPad using Tapatalk

Det med capacha skulle være fixed nu… Dog betyder det at anonyme ikke kan afgive deres stemme, men det er vel også okay…

Fik du fixed dit cookie problem?

Sent from my iPad using Tapatalk

Har ikke prøvet endnu :slight_smile: - har dog problemet med 2 computere og både FF og Chrome

melder tilbage senere B)

Bruger selv nyeste FF

Sent from my iPad using Tapatalk