Hej
Jeg har købt en brugt bog til studiet som tilsyneladende kun skulle have ‘lovlige overstregninger’. Jeg kan bare ikke helt finde mig frem til hvad ulovlige overstregninger helt præcist indebærer?
Til kontekst er det KDO bogen jeg har købt
Hej
Jeg har købt en brugt bog til studiet som tilsyneladende kun skulle have ‘lovlige overstregninger’. Jeg kan bare ikke helt finde mig frem til hvad ulovlige overstregninger helt præcist indebærer?
Til kontekst er det KDO bogen jeg har købt
Jeg tror at der henvises til at der kun er overstreget tekst i bogen og ikke tilføjet noter i den. Det lidt en gråzone da man må have den med til flere eksaminer, men ikke må have post-its eller have tilføjet andet der kan hjælpe udover det forfatteren har tiltænkt. Den bliver bladret igennem ved eksamen af eksamens vagter. Du får den kun med ind hvis de godkender den.
KU? Der er kommet nye guidelines for lovlige overstregninger - det er derfor ikke sikkert at den stadig er lovlig, selvom den har været det tidligere:)
Dette er sådan jeg har forstået de nye regler:
Den sidste del skal du være særlig opmærksom på, da det indtil nu har været lovligt at lave farvekoder i KDO’en… Som Anatomimiskmask skriver får du den ikke med ind til eksamen, hvis den ikke er lovlig:)