Lowkey desperat for motivation đŸ„Č

Hej.
Jeg skal op til min fÞrste mundtlige eksamen (AAU) pÄ mandag, og har dermed haft kortere tid til at forberede mig til emnerne. Jeg har fÄet en klam hovedpine og fÞler mig virkelig stresset. Der er bare alt for mange emner og alt for mange ting man skal huske ift. anatomien.
Er der nogen der har nogle gode rÄd om eksamenen, og evt. erfaring med hvordan eksaminatorerne er til 1.sem 1.3 eksamenen?
Har hþrt fra mange at det er en chill eksamen, men kan ikke forestille mig hvordan det skulle vére chill for mig😅

Mvh cc

1 Synes om

Nu gÄr jeg ikke selv pÄ AAU, sÄ lige det kan jeg ikke hjÊlpe med
 Men jeg kender alt for godt til ikke at fÞle sig klar til eksamen!

Som regel er man bedre stillet end man lige gÄr og tror. Dem jeg har snakket med fÞr en eksamen, har vÊret sÄ sikre pÄ at dumpe. Men indtil videre har alle klaret sig igennem - inklusiv mig selv :slight_smile:

SÄ mÞd op, gÞr det sÄ godt du kan, og hvis den ikke gÄr, sÄ har du to forsÞg til. Du skal nok klare den!

4 Synes om

Tak for svaret. Havde virkelig brug for opmuntring. Der er 4 dage til eksamenen og jeg skal igennem 5 ugers emner, men ender med at cutte en del ud.

1 Synes om

Jeg tror vi dengang blev enige om, at man skal kunne det hele til sammen og ikke alene til den eksamen. Kan godt selv huske hvor stresset jeg var op til, men de forventer slet ikke sÄ meget, som man forventer af sig selv. Og uanset hvad er jeg sikker pÄ, at du har gjort dit bedste og sÄ kan man ikke gÞre mere! Held og lykke med det!

Mvh Bov :cowboy_hat_face:

2 Synes om

Du skal lÊgge godt mÊrke til eksamens formen (opbygningen) under eksamen da alle projekt-eksamener kommer til at kÞre pÄ denne mÄde fremover

Desuden er i en gruppe derinde sÄ det at de siger
Noget kan sÊtte gang i hukommelsen ved dig og sÄ husker du et eller andet du kan supplere med.

Da jeg var til den var der vist kun 1-2 grupper eller personer i en gruppe der dumpede den - sÄ det vil vÊre et meget lille antal der dumper hvis ikke alle bestÄr den

I Ăžvrigt en af de bedste eksamener jeg har haft i
Forhold til
Hvordan jeg havde det og i forhold til hvor afslappet den var

1 Synes om

TĂŠnker ogsĂ„ at en ide er at tage det “overordnede” emner, og fĂ„ styr pĂ„ hvor henne pĂ„ powerpoints hvor forskellige ting stĂ„r. SĂ„ har du et godt overblik inde til eksamensforberedelse hvor du kan bruge dine 30minutter pĂ„ at slĂ„ informationerne op. :slight_smile:

Jeg tĂŠnker at du sagtens kommer til at klare det bedre end du tĂŠnker!

1 Synes om

Wait holdup, I mÄ bruge hjÊlpemidler??? :0 Jeg har tydeligvis valgt det forkerte universitet