Lowkey desperat for motivation 🥲

Hej.
Jeg skal op til min første mundtlige eksamen (AAU) på mandag, og har dermed haft kortere tid til at forberede mig til emnerne. Jeg har fået en klam hovedpine og føler mig virkelig stresset. Der er bare alt for mange emner og alt for mange ting man skal huske ift. anatomien.
Er der nogen der har nogle gode råd om eksamenen, og evt. erfaring med hvordan eksaminatorerne er til 1.sem 1.3 eksamenen?
Har hørt fra mange at det er en chill eksamen, men kan ikke forestille mig hvordan det skulle være chill for mig😅

Mvh cc

1 Synes om

Nu går jeg ikke selv på AAU, så lige det kan jeg ikke hjælpe med… Men jeg kender alt for godt til ikke at føle sig klar til eksamen!

Som regel er man bedre stillet end man lige går og tror. Dem jeg har snakket med før en eksamen, har været så sikre på at dumpe. Men indtil videre har alle klaret sig igennem - inklusiv mig selv :slight_smile:

Så mød op, gør det så godt du kan, og hvis den ikke går, så har du to forsøg til. Du skal nok klare den!

5 Synes om

Tak for svaret. Havde virkelig brug for opmuntring. Der er 4 dage til eksamenen og jeg skal igennem 5 ugers emner, men ender med at cutte en del ud.

1 Synes om

Jeg tror vi dengang blev enige om, at man skal kunne det hele til sammen og ikke alene til den eksamen. Kan godt selv huske hvor stresset jeg var op til, men de forventer slet ikke så meget, som man forventer af sig selv. Og uanset hvad er jeg sikker på, at du har gjort dit bedste og så kan man ikke gøre mere! Held og lykke med det!

Mvh Bov :cowboy_hat_face:

2 Synes om

Du skal lægge godt mærke til eksamens formen (opbygningen) under eksamen da alle projekt-eksamener kommer til at køre på denne måde fremover

Desuden er i en gruppe derinde så det at de siger
Noget kan sætte gang i hukommelsen ved dig og så husker du et eller andet du kan supplere med.

Da jeg var til den var der vist kun 1-2 grupper eller personer i en gruppe der dumpede den - så det vil være et meget lille antal der dumper hvis ikke alle består den

I øvrigt en af de bedste eksamener jeg har haft i
Forhold til
Hvordan jeg havde det og i forhold til hvor afslappet den var

1 Synes om

Tænker også at en ide er at tage det “overordnede” emner, og få styr på hvor henne på powerpoints hvor forskellige ting står. Så har du et godt overblik inde til eksamensforberedelse hvor du kan bruge dine 30minutter på at slå informationerne op. :slight_smile:

Jeg tænker at du sagtens kommer til at klare det bedre end du tænker!

1 Synes om

Wait holdup, I må bruge hjælpemidler??? :0 Jeg har tydeligvis valgt det forkerte universitet