Maple / Wordmat SDU eksamen

Hej,

Så skal jeg snart til min første eksamen, og det er lidt kaotisk. Jeg har brugt WordMat gennem hele min folkeskole same gymnasie tid, men har hørt at det skaber problemer med vandmærkeskabelonen man får udleveret til eksamen. Er der nogle der har dårlig erfaring med at bruge WordMat på en Windows computer? Jeg kan godt bruge Maple på et basalt niveau, men foretrækker bare WordMat.

Jeg bruger selv wordmat til eksamen, og har endnu ikke haft nogen problemer. Jeg sørger altid for at lave mine beregninger i et seperat dokument og så kopierer jeg det ind i vandmærkeskabelonen, det fungerer fint. Ellers så bare husk at gemme ofte, så er du ekstra sikker.

1 Synes om

Puha tusind tak for dit svar. Jeg fik fat i en vandmærkeskabelon fra tidligere eksamen og det ser ud til at virke fint, men vi har fået at vide, at vi ikke må bruge et tomt dokkument som du nævner, men det skal nok gå.

Jeg har aldrig fået at vide at vi ikke må bruge et tomt dokument, blot at vandmærkeskabelonen skal kunne ses. Så hvis man bare deler skærmen i to, så vandmærket er synligt, så skulle der ikke være nogen problemer.

1 Synes om

Jeg har hørt mere om at det kan skabe problemer når man konverterer til pdf-format. Vi fik foreslået at lave beregningerne i wordmat hvis det var det vi ville bruge, og så tage et screenshot af beregningerne, og ligge dem ind i stedet for selve wordmat felterne - så er man sikker på at det ikke går fuldstændig i ged i sidste øjeblik

1 Synes om