MCQ 2017 resultat

Så er der svar :ohmy: og de gør det på en anden måde i år, kan jeg se. Man får point for hvert område. Så er det bare lidt svært at sammenligne med sidste år.
Tror I det er ud af 100 point inden for hvert område eller hvordan?

[quote=“annakk” post=87217]Så er der svar :ohmy: og de gør det på en anden måde i år, kan jeg se. Man får point for hvert område. Så er det bare lidt svært at sammenligne med sidste år.
Tror I det er ud af 100 point inden for hvert område eller hvordan?[/quote]

Gick du vidare? Det står ju ingenstans vilken poäng som krävdes för att gå vidare heller ??

Århh, æv, Sofia! Men hvordan kan du se at du ikke er gået videre? Det synes jeg ikke der står noget om…
Har du også søgt andre steder eller har du en chance for at komme ind via kvote 1?

sooofiaj1 - Hvordan kan du se, at du ikke er gået videre? Jeg kan ikke selv se noget om, om jeg er gået videre eller ej. Jeg kan se mine point for de tre områder. Men jeg kan slet ikke vurdere, om mit resultat er godt eller ej? Når de nu gør det på en anden måde i år, hmm :dry:

Det står under "Du har været til uniTEST og vi har nu set på resultatet af din prøve, og må på baggrund heraf desværre meddele dig, at du ikke er gået videre fra uniTEST. " :frowning:

Hur gick det för dig?

Jag har fortfarande chans i kvote 1, ja… men jag har för lågt betyg för det… vet inte om jag fortfarande har en chans i Århus kanske ?

sooofiaj1 - Kan du se dine point, hvis ja, hvor mange fik du totalt? Hvis du selvfølgelig har lyst til at dele det.

Hej allesammen!
Jeg er en smule forvirret omkring de her resultater. Der står i den besked, jeg har fået fra SDU, at noget skal besvares senest d. 14. maj. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er jeg skal besvare? Har i andre modtaget sådan en besked? :blink:

Er der nogen som har lyst til at dele sin score?
Tror i at det er ud af 100?
Jeg er har kun fået 172 ud af de tre :unsure: :frowning:

Jeg loggede ud og ind igen i systemet og jeg kan nu se den fulde besked.

Jeg fik 169 point og gik desværre ikke videre til MMI.

Jag fick bara 156 … besviken :frowning: Jag trodde det hade gått bättre!

Hvordan ved I, at I ikke er kommet videre?

sallyaljumaily - Prøv at logge ud og så ind igen. Det virkede for mig

Jeg gik heller ikke videre med 172

Hov! Jeg kan se det nu!
Jeg er gået videre til MMI med en score på 186! :smiley:

Det verkar som att man behövt kring 180 poäng för att gå vidare till sdu… undrar vad poängen ligger på till Århus…

Jag undrar även hur de ens har räknat poängen, det var ju 95 frågor… det kanske är procentsatser?

Ej hvor fedt til lykke! :smiley:

Jeg er også gået videre med en score på 180 :smiley:

Ja, det må næsten være procentsatser, det giver mening.
Jeg fik 226 point, så det betyder MMI! :cheer: er meget begejstret!

Sofia - jeg er ret sikker på at grænsescoren er højere på AU, desværre. De tager nemlig færre ind som kvote 2.

myraki10 - øv! Jeg heppede på dig, kan huske at du også skrev herinde sidste år. Men du havde også søgt kvote 2 på KU? Dem jeg kender der er kommet ind via kvote 2 på KU, de har alle søgt flere år, så jeg tror de vægter vedholdenhed (eller hvad vi skal kalde det) højt.

Typiskt!

Ja då är det bara att hoppas på att det går bättre med ansökan nästa år då…
Jag har också sökt till KU, sökte förra året plus detta… gissar att mina chanser där inte heller är så stora! Att det ska vara så svårt att komma in :frowning:

[quote=“annakk” post=87235]Ja, det må næsten være procentsatser, det giver mening.
Jeg fik 226 point, så det betyder MMI! :cheer: er meget begejstret!

Sofia - jeg er ret sikker på at grænsescoren er højere på AU, desværre. De tager nemlig færre ind som kvote 2.

Det tror jeg ikke den er i år. Det her skriver de på deres hjemmeside:
I 2016 gik ca. 200 ansøgere videre fra uniTEST til MMI.
I 2017 forventes ca. 380 ansøgere at blive inviteret til MMI’en.

Og i år optager de lige så mange på kvote 2 som SDU, har jeg læst et sted.