MCQ 2017 resultat

Hej!
Eftersom att Sdu meddelade mig att det kan hända att man kan se sitt resultat från MCQ redan 9:e och framåt, tänkte jag att vi kunde skapa denna tråd och hjälpa till att meddela varandra ifall någon kan se sitt resultat, innan nästa vecka :slight_smile:

Vi får måske vores egen score enten imorgen eller på torsdag, men grænsescoren får først at vide 17. Maj.
Det fik jeg at vide af SDU.

Nogen, som har set, om svarene er ude? Ved man i dag om man går videre til MMI? :blush: :unsure:

[quote=“Haroon-kher” post=87198]Vi får måske vores egen score enten imorgen eller på torsdag, men grænsescoren får først at vide 17. Maj.
Det fik jeg at vide af SDU.[/quote]

Åh vad spännande, blir så nervös! När fick du detta svar av dom?

Från vad jag läst tidigare brukar gränspoängen ligga kring 50-60 , så om man får över 60 poäng kan man förhoppningsvis vara ganska säker!

Nej Sara33, det verkar som att vi kan se denna vecka vilken poäng vi fått, men först nästa vecka om vi har gått vidare eller inte!

Ja. Jeg ringede til dem idag

Visst ser man resultatet på samma sida som man finner “Vi vil gerne invitere dig til uniTEST og evt. yderligere fagspecifikke test.” ? :slight_smile:

Hvis den kommer op, så kommer den op på selvbetjeningen. Der hvor oplysining om hold, lokal osv står

[quote=“sooofiaj1” post=87200][quote=“Haroon-kher” post=87198]Vi får måske vores egen score enten imorgen eller på torsdag, men grænsescoren får først at vide 17. Maj.
Det fik jeg at vide af SDU.[/quote]

Åh vad spännande, blir så nervös! När fick du detta svar av dom?

Från vad jag läst tidigare brukar gränspoängen ligga kring 50-60 , så om man får över 60 poäng kan man förhoppningsvis vara ganska säker!

Nej Sara33, det verkar som att vi kan se denna vecka vilken poäng vi fått, men först nästa vecka om vi har gått vidare eller inte![/quote]

Men hvad er meningen med dagens dato, d. 9. maj så? Er det FRA den 9. maj eller DEN 9. maj man får svar? For jeg synes, at det stod som, at alle får svar i dag.

Der kommer IKKE svar idag. Det kommer enten imorgen eller senest torsdag. Grænsescoren og dermed beskeden om, hvorvidt du er gået videre kommer op den 17. Maj.

Har du kunnat se än ?

Er der nogen, der kan se det på optag.sdu,dk nu og i så fald, hvorhenne på siden?

Nej jag kan inte se än! kanske blir imorgon då :slight_smile:

Soofiaaj1 - Nej. Desværre :slight_smile:

Der står, at systemet er under opdatering nu! Åh, kan slet ikke klare al den ventetid.

Ja, og klokken 20 vil det blive åbent igen! med MCQ resultatet, går jeg ud fra…

Det er lige til at få ondt i maven over… :ohmy: :unsure:

annakk - Jeg sidder på læsesalen og skal sidde her resten af dagen. Kan slet ikke koncentrere mig! :unsure:

ahhhh jag är så nervös ! undrar om man får besked ang MMI också trots allt!

[quote=“annakk” post=87211]Ja, og klokken 20 vil det blive åbent igen! med MCQ resultatet, går jeg ud fra…

Det er lige til at få ondt i maven over… :ohmy: :unsure:[/quote]

Vart har du läst att det är klockan 20 den öppnar igen?

myraki10 - det kan jeg virkelig godt forstå! Det ligger også og lurer i mine tanker hele tiden…

soofiaj1 - det står på hjemmesiden :slight_smile: altså den der hedder optag.sdu.dk. Der står helt præcist at siden er under opdatering og at den åbner igen den 11. maj klokken 20.

Nu har jag fått svar, jag gick inte vidare :frowning: I alla fall inte på sdu … men jag förstår inte vad maxpoängen var?
ska man ta medelvärdet av de tre? Kvantitativ,språk osv?