MCQ 2019 svar hvornår

Endnu en dag i uvidenhed :slightly_frowning_face:

1 Synes om

Ej hvor træls for jer. Jeg har kun søgt ind på AU, så jeg har lang ventetid endnu. Tror i der er en chance for at man kan få sine point før d. 20. juni? Synes det er vildt, at det kan tage så lang tid (og 1,5 måned mere end SDU) at tælle mcq point sammen…

Har lige fået adgang til mit resultat; 51,4

Kom ikke videre, men ikke helt dårligt til første forsøg :slight_smile:

Håber alle andre kom ind

Det er jeg ked af at høre… Jeg gik videre til MMI men kan ikke se hvor mit egentlige resultat er?

Har snakket med andre personer der deltog i MCQ, og dem der er gået videre få resultatet at vide d. 20 juni, og vice versa for dem der ikke kom videre.

Så kan jeg konkludere at dem der er gået videre ikke kan se deres resultat.

1 Synes om

Dette er kun gældende for Århus og ikke for SDU.

Er det bare mig eller forsvandt det på portalen og gik tilbage til beskeden om at resultaterne blev flyttet til d. 7 maj kl 20.00? Fordi jeg gik tilbage ind på optag.sdu for at sige jeg deltager til MMI og det er der ikke mere… Håber ikke det var en fejl…

Det samme skete ved mig. Jeg nåede at svare ja, men nu står der det som stod igår

1 Synes om

Der er mange, der har oplevet det samme som dig. Det der skete i mit tilfælde var, at jeg fik at vide, at jeg var gået videre til MMI - og at siden stadig står sådan. Jeg ringede dog til SDU, som sagde, at jeg ikke kan regne med det svar jeg har fået, før klokken er 20:00 i aften. Så der er altså ikke noget der er sikkert endnu

Oh wow… Så vi fik bare vores håb op for ingenting… Håber virkelig vi stadig er gået videre…

Nej vel? Jeg får et hjertestop, hvis det viser sig, at de har lavet en fejl

1 Synes om

Også mig, sindsygt, jeg har allerede fortalt hele familien hahahah

Haroon, altså jeg snakkede også om SDU.

Bare rolig, tror bare SDU har ved en fejl offentliggjort de rigtige resultater.
I er kommet videre :slight_smile:

I det mindste bliver dem der ikke kom videre skånet for smerten indtil kl 8 haha

1 Synes om

Det har jeg også hahaha

1 Synes om

Det håber jeg i hvert fald. Det er 6 gang jeg prøver at komme ind. Krydser fingre for, at jeg er gået videre og eventuelt fået nok point til en direkte plads på Århus.

Håber jeg skam også…

Det er tilbage på selvbetjeningen! :slight_smile:

Kan man se scoren nu?

Nej, kan dog stadig ikke se mit egentlige score i MCQ, men selve beskeden om MMI er tilbage

Jeg kan se score helt nederst på selvbetjeningen under “ Resultat af din unitest… “

Tror stadig at dem, der er gået videre ikke få deres resultat inden d. 20 juni.