MCQ 2019 svar hvornår

Hvorfor tror du det? De er jo nødt til at takke ja til at gå videre til MMI, som bliver afholdt her i maj, så de må naturligvis også kunne få deres resultat inden da.

1 Synes om

Der er en der har ringet til dem. Hun sagde at vi få besked om vores score

1 Synes om

Perfekt, jeg ser frem til at se hvad grænsescore blev i år

Så må jeg se om jeg prøver for anden gang næste år

Jeg tror deres plan er at udgive om man er gået videre til MMI men uden at afsløre ens MCQ resultat da det i sig selv er irrelevant. På den måde så kan folk ikke spekulere/regne ud om de kommer ind på AU.

Der står ved mig at jeg først vil kunne se det endelige resultat af MCQ prøven d. 20 juni

edit: Mig der havde set forkert. det er MMI resultat jeg vil kunne se d. 20 juni. Kan dog stadig ikke se MCQ resultatet

Den er også tilbage ved mig

Som jeg har skrevet længere op, så er dette kun gældende for AU. På sdu får du endda oplyst, hvor meget du scorede til hvert område

Grænsescoren i år er 54,80 på SDU

Hvor ved du det fra? Kan vi se vores score nu?

Ja, siden er oppe at køre igen

Jeg kan ikke se score?

1 Synes om

Det er nede i bunden af forsiden: “Resultat af din deltagelse i uniTEST”

Under afgørelse?..

Er det flere som kom videre til MMI for å så få avslag?

Nogen der ved hvad grænsescoren på AU var sidste år? var den lavere/højere end på SDU?

øv :frowning: tænkte det nok. Det er så bittert når man er så tæt på grænsescoren…

Ja, det er meget irriterende. Var også selv rigtig tæt på at komme videre til MMI. Så må vi prøve igen til næste år :slight_smile:

1 Synes om