Medicin kvote 2 AAU - Indsendelse af dokumentation for relevant erfaring mm

Hej

Jeg vil høre, hvordan man bedst muligt indsender dokumentation omkring relevant erhvervserfaring mm. til kvote 2 hos AAU.

Jeg har netop arbejdet seks måneder som afløser i hjemmeplejen med et gennemsnitligt timeantal på 32 timer i aftenvagt (som jeg antager burde være nok til at tælle som erfaring). Jeg startede dog med et vikariat for to måneder siden, hvor der var et fast timeantal på 24 timer pr. uge, men med ekstra vagter indsat, som jo netop har givet et gennemsnit på 32 timer pr. uge gennem seks måneder.

Hvordan indsender man bedst muligt dokumentationen? Er det blot lønsedler, som skal indsendes, og skal disse blot indsættes som skærmbilleder, eller skal man fx lave et Word-dokument med skærmbilleder af lønsedlerne?

Skal man skrive noget, så det er nemmere for dem i optagelseskontoret at aflæse lønsedler, særligt timer som er en blanding af timer gennem vikariat og afløservagter?

Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan det foregår med at “beskrive” gennem Optagelse.dk, at man er i gang med at læse nogle fag gennem GSK/enkeltfag mhp. karakterforbedring - og når man er færdig med fagene, hvordan indsendes de nye karakterer fra fagene så?

På forhånd tak!:crossed_fingers: