Hej alle
Jeg starter på kandidaten på SDU til september 2012, og skal derfor have medicinsk kompendium.
For noget tid siden havde vi en underviser, der snakkede om at vælge alternativer til medicinsk kompendium (som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske hvad hedder…), men jeg vil gerne høre hvad I andre har af erfaringer med medicinsk kompendium og/eller dens alternativer?
Samtidig overvejer jeg, at købe en tablet og få kompendiet (eller et alternativ) på den som e-bog (eller hvad man nu kan få den som, til en tablet). For på den måde at have den med mig, og for det (forhåbentligvis) bliver lettere og billigere at opdatere, når der kommer en ny udgave.
Er der nogen der har erfaringer eller kommentarer til det?
Ham underviseren, snakkede også om nogle medicinske-apps. Altså apps med f.eks. stetoskopilyde eller EKG til forskellige sygdomme - Er der nogen der kender dem? Virker de både til iPad og Android? Kan de bruges til noget? Og hvad koster de?
Og til sidst, medicinsk kompedium lommebog - er det en man “skal” have? Jeg har set den har 712 sider, så så meget lommebog er der vidst ikke over den…
Jeg håber I derude kan hjælpe mig
Venligst
Trine