Medicinstuderende forsikring

Hej!
Kender nogen til fordelagtige forsikringer som stud med? Evt nogen, som kan dele deres erfaringer med blandt andet fadl? :sunny:

Som læge har jeg gruppeforsikring for læger fra Tryg - det kan jeg se FADL også bruger Tryg. Så det er nok den vej du skal kigge…

BAUTA forsikring har en super forsikring for “sundhedspersonale”, den gruppe tilhører man dog også som stud.med. :smiley:

2 Synes om

BAUTA forsikring, er mega godt og dækningen er rigtig god. Fik stjålet min cykel fik pengene indenfor et par dage. Prisen er heller ikke særlig høj i forhold til den meget stor dækning.

1 Synes om

BAUTA tilbyder medicinstuderende forsikring til ca. 2.600 om året. Den dækker selvfølgelig meget, men jeg synes stadig at 2.600kr. om året er en del. Især taget i betragtning af f.eks. forsikringssummen (indbo) er på knap 800.000kr. hvilket jeg jo som studerende ikke har i nærheden af i lejligheden. Føler derfor man betaler for noget man ikke “får brug for”.

Det er første gang jeg skal købe forsikring (har været under forlældres), og er godt klar over det er en individuel sag om hvor bredt man vil dækkes, men kan det passe at det ikke findes billigere end 2.600? Leder bare efter en indboforsikring hvor rejseforsikring EU og cykel er under…

Mvh.

Jeg giver knap 1800 for indboforsikring af en 90 kvm lejlighed ved Bauta. Er du sikker på, at det er studieforsikring du har kigget på? Jeg var nødt til at ringe til dem dengang, for at de kunne give mig studierabat.

Ja - jeg ringende nemlig derind hvor jeg snakkede med en medarbejder, der sagde at “studiepakken” kun fandtes i 1 udgave og at der derfor ikke var noget at skrue på…

Skal siges der også er ulykkesforsikring inkluderet (ved ikke om det altid er sådan generelt?)

Hej Emil,
jeg har netop tegnet forsikring hos Bauta i dag.
Jeg tror svaret kan ligge i, at du både har indbo- og ulykkesforsikring.
Hvis du logger ind på “Min Side” under Bauta, bør du kunne se hvad det er, du betaler for. Jeg har netop oprettet en indbo-forsikring for 1588,- årligt. Hvis jeg tilvælger ulykkesforsikring, bliver beløbet 2421,- årligt.
Jeg er selvfølgelig ikke sikker på, om det er det, der kan være problemet. Hvis ikke, så ville jeg anbefale dig at ringe ind til dem og oplyse dem om det.
Mvh
Malak