Mmi 2015

ChrisMoeller nåede du det, eller blev du afvist fra prøven?

annachristine hvor mange udeblev da? :slight_smile:

Og kunne I finde derhen, eller var det totalt forvirrende nu da folk ikke kunne vise jer derhen :slight_smile:
Der må vel også være nogen der var på J. B. Winsløwsvej? :slight_smile:

Jeg fik heldigvis lov til at komme ind, men pulsen var bestemt i den meget høje ende! Var langt fra den eneste der kom for sent. :dry:
Det var enormt svært at finde derhen, da den oplyste adresse ikke svarede overens med det sted jeg skulle være, og det vedhæftede kort ikke gjorde det nemt at genkende bygningen.
Jeg mødte ingen i SDU trøjer før jeg var inde i selve den del af bygningen jeg skulle til prøve. Måske man skulle skrive opgangs nr på til fremtidige MMI’er?

Det er altid noget at det lykkes dig at komme ind, selvom det er klart at pulsen er lidt hævet når tingene ikke går helt efter planen.

Det med trøjerne tror jeg skyldes at det kun er den del af hospitalet der teknisk set hører under SDU’s campus og der sikkert er noget med nogle regler og alt det der halløj, plus at de måske er nervøse for at forstyrre patienterne.
Men ja, det er svært at finde, det synes jeg også første gang, og det kunne godt være mere tydeligt hvilken del af hospitalet der er klinikbygningen :wink:

Hm jeg ved det ikke præcist, men da de læste navne op, tror jeg da jeg næsten talte 10 fraværende blot fra vores lokale (hvor halvdelen højst sandsynligt er kommet senere).

Jeg cyklede ud dagen før og fandt lokalet så jeg var sikker på at undgå stress om morgenen (jeg timede endda præcist hvor lang tid det tog hvis jeg cyklede langsomt fra min lejlighed til at jeg stod lige foran lokalet. 13 minutter og 26 sekunder). :lol: :silly:

Speaking of time… 26 dage tilbage!!! :blink: :whistle:

Synes ikke de gentog nogen navne, men det kan jo sagtens have været tilfældet. Og jo omkring ti der ikke var der og lige så mange, der kom for sent.
I min startgruppe (den sidste) manglede 1 fra A holdet men ingen fra B.

Hvordan så det ud i de andre startgrupper?

Synes ikke de gentog nogen navne, og der blev ikke spurgt om alle var blevet råbt op, men det kan jo sagtens have været tilfældet. Og jo omkring ti, der ikke var der til navneopråb og lige så mange, der kom for sent.
I min startgruppe (den sidste) manglede 1 fra A holdet men ingen fra B.

Hvordan så det ud i de andre startgrupper?

[quote=“Elverskov” post=86013]
Hvordan så det ud i de andre startgrupper?[/quote]

Jeg var i den første startgruppe… Der manglede heller ikke nogen. :unsure:

Var det ikke hos jer at der var min. en, der måtte samarbejde med en af vagterne? Det har det jo ikke været når du siger i var fuldtallige. Så må det have været gruppe to.

Der var ingen udeblivelser i min gruppe (J.B. Winsløws Vej 19), ud fra det, jeg kunne observere.

Hvad syntes I om prøven? Jeg har svært ved at vurdere, om det gik godt eller ikke så godt for mig…

Hm, ikke hvad jeg ved af… I så fald opdagede jeg det i hvert fald ikke. :stuck_out_tongue:

Jeg synes egentlig at det var en god prøve (siger jeg nu… :whistle: )… Jeg tror det er svært at vurdere for os, fordi vi ved jo aldrig præcist hvad de vurderer på… Men jeg tænker, at vi som gennemsnit bare skal have haft 5 point i alle stande, så burde vi (historisk set) være videre… :lol:

Fem point ud af syv er også en del.
Jeg synes det gik bedre end sidste år. Især på motivations standen, hvor jeg blev slagtet som jeg aldrig er blevet slagtet før sidste år. I år var han så sød og behagelig.

[quote=“Elverskov” post=86018]Fem point ud af syv er også en del.
Jeg synes det gik bedre end sidste år. Især på motivations standen, hvor jeg blev slagtet som jeg aldrig er blevet slagtet før sidste år. I år var han så sød og behagelig.[/quote]

Der er ikke andet for end at håbe. :slight_smile:

Hvor er jeg spændt på jeres vegne! Hvad handlede standene om i år? :slight_smile:

Den sundhedsfaglige omhandlede E-cigaretter
Den engelske omhandlede ALS og Stephen Hawkings
Den etiske var omkring aktiv dødshjælp
Den næste omkring refleksion var omkring vaccinationer og mæslinger
Casen skulle man være besøgsven for en (I mit tilfælde) kvinde, som var udfordret på flere områder og hvor man skulle skelne imellem at gøre ting for og med hende.
Ved samarbejde skulle vi folde servietter

Så er svarene inde!!! Endelig!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Hvordan er det gået jer???

Jeg kan med gråd i stemmen fortælle at mine scorer blev således:
Samlet Score: 48
Samarbejde: 7, Den sundhedsfaglige: 7, Informationshåndt.: 6, Motivation: 7, Etisk dilemma: 7, Debat: 7, Kommunikation: 7, .
Testens grænsescore var: 31.

Og at jeg nu, efter 3 års kamp (!), endelig kan bekræfte at jeg er optaget på medicin. :woohoo:

Juhuuu - Fantastisk at svarene kom for tidlig - har været så nærvepirende…
kom igennem med en samlet score på 34. - 48 - hvor sejt!"!
JAAAAAA - Vi er de kommende medstuderende på SDU !!!

[quote=“pilar” post=86047]Juhuuu - Fantastisk at svarene kom for tidlig - har været så nærvepirende…
kom igennem med en samlet score på 34. - 48 - hvor sejt!"!
JAAAAAA - Vi er de kommende medstuderende på SDU !!![/quote]

Jaaa det er helt fantastisk! Sikke dog en overraskelse, var slet ikke klar på at de kunne komme op til 24+ timer før!? Tillykke til dig også!!! :cheer: :cheer:

tusind tak - jeg sidder stadig og ryster - jeg troede i dag skulle være en lang ventende pine - så det er helt vildt at svarene er kommet så tidlig!

Jeg er også kommet ind!!! Med en score på 38. Det er for vildt!

Øv øv, jeg er ikke kommet ind… Men stort tillykke til jer andre! Og vildt flot annechristine, har du mon nogen gode råd du vil dele, siden det nu er gået dig så godt? :slight_smile: