Mmi 2015

Vil slet ikke sige at det er et must. Synes generelt at spørgsmålene er temmelig basale, rent fagligt altså. Det mere den logiske tankegang der bør vægtes højt, også at kunne strukturere tiden ordentligt. Du kan således blevet bedt om at tolke en graf, samt hvilke konklusioner man kan drage heraf. Men det er ikke fordi, at du rent matematisk skal kunne redegøre for type og teorien bag.
Nu kom jeg selv ind på første forsøg, og det var egentlig uden nogen form for særlig forberedelse, så et eller andet har jeg vel gjort rigtigt.
Mange gange held og lykke ellers.

Tusind tak for svaret! Og tillykke med optagelsen!! Lad os håbe jeg kan følge i dine spor :wink:

Skal nok krydse fingre for dig! Ved forresten godt det kan lyde lidt dumt, men et rigtig godt råd er at lave alle de nemme spørgsmål først. Man behøves, som regel, ikke at have mere end ca. 50-60 korrekte for at gå videre. Ikke at du skal gå efter det, men bare sørg for at få lavet så mange nemme spørgsmål som muligt, uden at gå død i de få, måske sværere spørgsmål.

Jeg starter alligevel ikke på SDU, da jeg i nat blev tilbudt en plads på KU. Jeg håber i har fået jeres ønsker opfyldt omkring studie.

Jeg har også søgt vinterstart og er også pendler fra KBH :slight_smile:

Ih hvor fedt - så kommer vi jo til at gå sammen og måske mødes i toget. pendler også fra kbh :slight_smile:

Jeg er fra Aalborg :slight_smile:

Jeg har læst MedIS på AAU i to år. Dette kan give mig en del merit :slight_smile:

Hej allesammen!

Som tidligere lovet har jeg lavet et laaangt indlæg med alle mine råd til både mcq’en og mmi’en som i kan læse her !
Jeg håber i kan bruge det! Held og lykke til jer alle. :slight_smile: