MMI 2018 - Syddansk

Tænkte at det var ved at være tide at oprette en MMI tråd til i år! Andre der skal afsted? Nogle der har gode råd til do’s and dont’s? :slight_smile:

Hej,
Husk at vær dig selv til prøven. Det er nok det bedste råd der kan gives. De vil undersøge hvem du er og hvis du prøver at agere en anden skal det nok skinne igennem.
Husk også at slå koldt vand i blodet. Når første ur bipper kører showet og det stopper ikke før du er igennem alle stande så der er drøn på, men hold hovedet koldt og vær omstillingsparat. Hvis én stand ikke går som du gerne ville så slå den ud af hovedet når du går til næste stand og koncentrer dig om den stand.
Og så husk at glæd dig over at du klarede MCQen og at du er nået så langt. Det i sig selv er en flot præstation :slight_smile:
Held og lykke med det :wink:
/KmedK

1 Synes om

Hvordan synes du det gik? Jeg synes personligt, at det er virkelig svært at vurdere om man er videre eller ikke. Er virkelig nervøs for svaret!

Hvad gik standende ud på - og hvilke var der i år? :slight_smile:

@Irena_Nadj Du skal måske overveje i hvor detaljeret grad du må dele MMI spørgsmål. Har tidligere modtaget en henvendelse fra en bruger, som gør opmærksom på I underlagt en form for tavshed omkring denne MMI procedure - det ved jeg intet om hvordan og hvorledes - da MMI er fra før min tid :wink:

Men har du været igennem MMI ved du også hvad der blev sagt.

Mvh

Ja. Du har nok ret. Jeg kan simpelthen ikke huske hvad de fortalte os derinde. Jeg gik bare ud fra MMI-trådene fra de forrige år. Jeg sletter lige min kommentar, så kan jeg lægge den ind igen, hvis der er nogen der kan huske, hvad reglerne var.