MMI og CBI 2026 - Medicin

Hej, jeg har fået svar fra MMI og CBI og prøver at danne mig et billede. Hvad er højt og hvad er lavt. Jeg hører at kvotienten sidste år var 16 og året før 18. Hvad har folk fået :smile:

1 Synes om

Hej
Det er er mig bekendt første gang der afholdes CBI, da det første gang man kan søge bachelor i Esbjerg.
I MMI er det højste man kan få 7 point pr. stand, hvilket betyder 7 point/stand x 4 stande = 28 point.
Sidste år var grænsen på 14 point og året før 18 point (Har jeg hørt). Jeg har også lade mig fortælle man skal have gemmensnitligt på 4,5 point pr stand, for at komme ind.
Jeg fik personlig 18 point, til mit første MMI. Jeg krydser mine finger for det er nok.

1 Synes om

Jeg fikk 23 av 28, håper det er nok

Sådan!
Var du også til CBI?

Yes:) fikk 24 av 24. hva med deg?

Det er mega flot! Jeg fik 22

Så bra! Hvor vil du helst inn?

Vil helst Odense :slight_smile: Dig?

Samme her:)) vet du om resultatet blir publisert nøyaktig 28 juli eller hender det at det publiseres tidligere?

Resultaterne er den score, vi har fået. Om du bliver optaget på studiet, får du først svar den 28. juli på Optagelse.dk, ligesom ved alle andre uddannelser i Danmark. Så vi krydser finger

Nice, takk!! Hva fikk du på MMI?

Fik 25 til MMI. Der er ikke langt tid tilbage til at finde ud af om man er blevet optaget!

Grattis! Kjempebra score! Ja det blir veldig spennende! Krysser fingrene

1 Synes om