MMI resultater 2022

Så er der kommet resultater på MMI. Hvad har folk fået af resultat?

1 Synes om

31 :slight_smile:

|Samarbejde|7|
|Den sundhedsfaglige|7|
|Informationshåndtering|3|
|Motivation|5|
|Mennesket i sundhedsvæsenet|4|
|Kommunikation|5|

Jeg fik 30. Er der nogen der kender grænsescoren for de sidste par gange, det har kørt?

1 Synes om

Samarbejde: 6
Den sundhedsfaglige: 7
Informationshåndtering: 6
Motivation: 6
Mennesket i sundhedsvæsenet: 6
Kommunikation: 7

Sum: 38 :slight_smile:

Jeg hørte fra de Kvote 2 vagter der var der, at grænsescoren plejer at være i 20’erne… men det var i 2019 og ting kan ændre sig
Jeg fik 27 point og ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det

Jeg fik 26, og kan ikke helt finde ud af om denne drøm er dømt ude, eller om jeg stadig har en chance😥

En venlig sjæl, ved navn Peter har lavet et spørgeskema der ligger inde på denne gruppe

så kan vi følge lidt med i, hvor folk ligger

3 Synes om

Har du mulighed for at godkende?:crossed_fingers:t3:

nej desværre, men her er linket til spørgeskemaet

UHA hvor er det spændende! Jeg har en forståelse af, at de både kigger på UNI-test resultatet og MMI da disse to begge står derinde. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? :smile:

Til sammeligning fik jeg:
71,76 i UNI-test
37 i MMI

Jeg er førstegangssøgende så har ingen ide om hvor jeg ligger, men det bliver spændende at se om ikke så længe hvem af os bliver valgt :wink:

Jeg har fået at vide fra SDU at alle var på lige fod til interviewet. Så UNI-test resultaterne var kun adgangsgivende for MMI og MMI afgør så pladsen.

2 Synes om

Jeg fik 60 i Unitest og 34 i mmi. Scorede max point i motivation, samarbejde og sundhedsfaglig, men “kun” 3 i informationshåndtering. Det skøre er, at jeg syntes, det var gået godt netop ved den stand :sweat_smile: Hvad synes I andre om “informationshåndtering”?

1 Synes om

Tak! Jeg har læst en del herinde om tidligere MMI og ellers bare prøvet mit bedste. Jeg læste op på etik dagen før. Det hjalp mig meget at jeg havde læst et år på sygeplejerskestudiet, så jeg på den måde allerede kendte til nogle af de emner man skulle snakke om på standende :slight_smile:

1 Synes om

@Majaa Det giver rigtig god mening :blush:

Er SDU din 1. prioritet?

Ja, SDU er min første prioritet. Er det også din? :slight_smile:

Informationshåndtering var så vidt jeg kan huske den engelskfaglige artikel? Jeg synes godt om den da opgaven i sig selv var “håndterbar” og overskuelig. Det eneste var dog at dette var det eneste interview hvor jeg for alvor mærkede tidspresset da der var meget læsning til kort tid :smile: Jeg kan huske at jeg efter interviewet sad og drøftede netop dette interview med de andre interviewees og de havde ikke lagt mærke til at man også skulle kommenterer tendens i artiklen. Her kommenterede jeg på forfatter af artiklen og at det uden tvivl var en producent “for” emnet hvilket kunne ses nogle steder i teksten. Jeg fik selv 7 i dette interview

1 Synes om